نیمار برای باخت مقابل پرسپولیس به آزادی می‌آید!

به گزارش رکنا ، انتقال شگفت انگیز نیمار به الهلال عربستان اگرچه توجه جامعه جهانی هواداران فوتبال را به خود جلب کرد اما باتوجه به فعالیت و سرمایه‌گذاری باشگاه‌های متمول این کشور غرب آسیا، دیگر پیوستن هیچ فوق ستاره‌ای به لیگ روشن دور از انتظار نخواهد بود.

پس از جذب کریستیانو رونالدو توسط النصر و پیوستن کریم بنزما به الاتحاد، حالا نوبت به الهلال رسید که با خریدن نیمار از رقبای خود عقب نماند. الهلالی‌ها تلاش‌های زیادی برای جذب مسی و امباپه داشتند اما در نهایت نیمار برزیلی را به ریاض کشاندند.

حال اسکواد الهلال عربستان با خریدهای تابستانی‌اش بسیار جذاب شده و بدون شک بار دیگر برای فتح لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد شد.

اسکواد الهلال

یک اکانت توییتری مربوط به ورزش برزیل پوستری از شش ستاره الهلال را که سه تای آنها برزیلی هستند منتشر کرد. نیمار، مالکوم و میشل برزیلی‌های آبی‌های ریاض هستند. میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس و کولیبالی از دیگر ستاره‌های مطرح این تیم به شمار می‌روند.

حال یک هوادار برزیلی در جواب این پوستر و حضور نیمار و دیگر ستاره‌ها در الهلال در توییتر خود نوشت:"همه اینها برای باخت به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هستند چرا که آنها نمی‌توانند فشار ورزشگاه آزادی را تحمل کنند."

توئیت هوادرا برزیلی

اینطور که پیداست این هوادار برزیلی هنوز لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ را که پرسپولیس با برانکو و به واسطه میزبانی‌های صدهزارنفری خود موفق شد به فینال برسد را فراموش نکرده است. اما پرواضح است که این هوادار برزیلی تصویر حال حاضر ورزشگاه آزادی را در ذهن ندارد و استادیومی که شبیه به دیگ جوشان می‌شد حالا در حال بازسازی است و با تخریب سکوهایش همزمان با شروع لیگ جدید ایران، توانایی میزبانی از هواداران پرسپولیس در افتتاحیه لیگ را نداشت و موجب برگزاری بازی در سکوت و البته اعتراض بازیکنان پرسپولیس شد.

پرسپولیس

پرسپولیس این فصل در لیگ قهرمانان حضور دارد و با توجه به خریدهایی در حد تیم‌های مطرح اروپایی در عربستان، احتمال رویارویی پرسپولیس و دیگر نماینده‌های ایران با فوق ستاره‌ها زیاد است. حال باید دید شرایط طوری پیش می‌رود که پرسپولیس همانند گذشته در آزادی ستاره‌های مطرح را کلافه کند و تصویری شکست خورده از آنها باقی بگذارد یا خیر. اتفاقی که شاید در حال حاضر سوررئال باشد اما فوتبال است و هزار اتفاق.

پرسپولیس

کدخبر: 919926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟