واکنش جالب رئالی ها/ امباپه مبارک پاری‌سن‌ژرمن!

به گزارش رکنا، درگیری امباپه و پاری سن ژرمن باز هم سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود و باز هم این بازیکن بسیاری از فوتبال‎‌دوستان را شوکه کرد.

او که در چند هفته اخیر با قدرت بر سر مواضعش ایستاده بود و تاکید داشت که به هیچ وجه حاضر به امضای قرارداد جدید با باشگاه پاری سن ژرمن نیست، حالا تصمیمی کاملا متفاوت با اظهارات قبلی‌اش گرفته است.

رسانه‌های فرانسوی شب گذشته خبر دادند که این بازیکن با مدیران پی اس جی به توافق رسیده و بار دیگر به تمرینات تیم اول برگشته و حتی احتمال دارد که به زودی قرارداد جدیدی را هم با این باشگاه امضا کند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شده بودند که او با رئال مادرید به توافق رسیده و حتی مدیران پی اس جی هم باور داشتند که این مهاجم قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شود.

اما نکته جالب اینجاست که مدیران رئال مادرید هیچ واکنشی به این شرایط ندارند و به نظر نمی‌رسد که حتی ذره‌ای از این وضعیت نگران باشند یا بخواهند واکنشی به آن نشان دهند.

آنها پیش از این به امباپه تاکید کرده بودند که تنها در صورتی او را به خدمت خواهند گرفت که در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد راهی سانتیاگو برنابئو شود، اما در صورتی که او قراردادش را با پی اس جی تمدید کند، مدیران رئال به او تبریک خواهند گفت و اقدامی برای جذبش انجام نخواهند داد.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 919063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟