درخواست دو ستاره رئال مادرید برای جذب امباپه

به گزارش رکنا ، امباپه پس از رد گزینه تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن  در این تابستان، برای فروش گذاشته شده است. رئال مادرید از قدیمی‌ترین تحسین کنندگان این بازیکن فرانسوی به شمار می‌رود و در حال برنامه ریزی جهت جذب این بازیکن در این تابستان یا تابستان آینده به صورت رایگان است، در حالی که پاری سن ژرمن در حال بررسی تمام تیم‌های علاقه مند به این بازیکن است تا مطمئن شود که او را به صورت رایگان در این فصل از دست نخواهد داد.

پیشنهادی رکورد شکن که توسط الهلال عربستان ارائه شده بود توسط پاری سن ژرمن پذیرفته شد اما خود امباپه آن را رد کرد. در حالی که تیم‌هایی از لیگ جزیره مانند چلسی با تیم پاریسی ارتباط برقرار کردند، اما از متقاعد کردن امباپه که انتقال به مادرید را ترجیح می‌دهد، اطمینان نداشتند.

در حالی که پیشنهادی رسمی از طرف رئال مادرید ارسال نشده است، تعدادی از بازیکنان این تیم، فرصت را برای بر افروخته تر کردن آتش گمانه زنی‌ها غنیمت شمرده اند و رودریگو، وینگر رئال مادرید، هفته گذشته عکسی را با امباپه بدون هیچ توضیحی در صفحه شخصی اش قرار داد.

حالا امباپه و میلیتائو به تحریک کردن طرفداران ادامه دادند و ویدیویی توسط سایت گل منتشر شد که این دو بازیکن با درخواست از جونی کالافت، می‌گفتند:" ما امیدواریم که (امباپه) بیاید. جونی باید با او قرارداد امضا کند."

کالافات در جواب این خواسته با شوخی به این دو نفر گفت:" شما در حال خرج کردن تمام پول ما در ایبزا هستید. ما دیگر پول کافی برای امباپه را نداریم."

منبع: فوتبالی

کدخبر: 916947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟