ووشوکاران در انتظار تعیین سرپرست بانوان برای حضور در هانگژو

به گزارش رکنا ، فدراسیون ووشو با ۲۰ ورزشکار در دو رشته کوراش و ووشو در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت. از این تعداد، هشت نفر در بخش بانوان به این دوره از بازی‌ها اعزام خواهند شد. چهار ورزشکار در رشته ووشو، دو نفر در تالو و دو نفر در ساندا و چهار ورزشکار نیز به عنوان عضو تیم ملی کوراش بانوان به هانگژو خواهند رفت. با احتساب یک مربی برای هر تیم، مجموع بانوان اعزامی به ۱۱ نفر خواهند رسید.

در چنین شرایطی کمیته ملی المپیک اعلام کرده که سرپرست در بخش بانوان اعزام نخواهد شد. در واقع خود مربیان می‌بایست مسئولیت سرپرستی را بر عهده داشته باشند. اعزام نشدن سرپرست در بخش بانوان مورد انتقاد ورزشکاران نیز قرار گرفت و در دیدار مسئولان ورزش کشور این انتقاد را مطرح کردند. حتی شهربانو منصوریان مدعی شد که یکی از خواهران ما را حذف کنید و سرپرست اعزام شود.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک بعد از پایان بازدید در این خصوص با بانوان ووشوکار نیز گفتگو کرد و در نهایت اعلام کرد که با وجود محدودیت برای اعزام همراهان تیم‌ها، تلاش خود را خواهد کرد که نام ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو را به عنوان سرپرست بانوان به تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی اضافه کند.

نکته اصلی اینجاست که برخلاف ادوار گذشته که کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌ها به صورت میانگین بین ۸ تا ۱۲ نفر بوده، در این دوره حدود ۲۲ نفر تحت عنوان کادر سرپرستی با عناوین مختلف به هانگژو اعزام خواهند شد.

منبع: مهر

کدخبر: 918825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟