فرشید اسماعیلی با چهره ای ناراحت در سازمان لیگ/ هرچه به مسئولان زنگ زدم، پاسخ ندادند!

به گزارش رکنا ، فرشید اسماعیلی که اکنون در نساجی مازندران عضویت دارد و در هفته اول لیگ برتر نیز به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت، سال گذشته از العربی قطر به فولاد خوزستان پیوست و شاگرد جواد نکونام شد، اما به دلیل مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی نتوانست حتی یک بازی برای این باشگاه انجام بدهد.

این هافبک ۲۹ ساله سابق استقلال پس از یک سال دوری از بازی‌ها، حدود نیمی از مبلغ قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان را دریافت کرده بود ولی عدم دریافت مابقی این مبلغ موجب شد تا اقدام به شکایت از فولادی‌ها کند.

فرشید اسماعیلی صبح امروز با ناراحتی به محل سازمان لیگ رفت تا اقدام به شکایت از باشگاه فولاد برای دریافت حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد از مطالبات باقی مانده‌اش را داشته باشد.

این بازیکن در زمان ورود به سازمان لیگ عنوان کرد: «تا الان صبر کردم که باشگاه فولاد قرارداد بازیکنانش را ثبت کند و مشکلی از این بابت نداشته باشد، اما متاسفانه هرچه به مسئولان این باشگاه زنگ زدم، پاسخگوی من نبودند.»

فرشید اسماعیلی اضافه کرد: «قصد داشتم این قضیه مسالمت آمیز حل شود ولی در نهایت مجبور به شکایت شدم چون به هر دری زدم، پاسخگو نبودند. حالا هم شکایت می‌کنم که حداقل تا نیم‌فصل پولم را بگیرم.»

گفتنی است، اسماعیلی در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر حضور تعویضی در ترکیب نساجی مازندران مقابل پیکان داشت و توانست با پاس گل خود، تیمش را از شکست در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مقابل پیکان نجات بدهد.

منبع: ایلنا

کدخبر: 918716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟