رویای بارسا فراموش شد/ نیمار در یک قدمی الهلال!

به گزارش رکنا ، نیمار دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پاری سن ژرمن ندارد و قصد دارد در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از علاقه او برای بازگشت به بارسلونا خبر داده بودند. این در حالی است که ژاوی علاقه‌ای به همکاری با او ندارد و معتقد است که حضور این بازیکن در تیمش ممکن است جو یکدست و متحد رختکن را بهم بریزد.

اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبری را منتشر کرده که می‌تواند بسیاری از طرفداران این ستاره برزیلی را در شوک فرو ببرد.

نیمار

باشگاه الهلال عربستان در ساعات پایانی شب گذشته پیشنهادی جذاب به نیمار ارائه کرده است. منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجه است و مذاکرات برای رسیدن به توافق با او آغاز شده است.

پی اس جی با فروش این مهاجم به باشگاه عربستانی کاملا موافق است و این پیشنهاد به قدری جذاب است که حتی نیمار را هم که به دنبال پیوستن به بارسا بود وسوسه کرده است.

گفته می‌شود مذاکرات با نمایندگان این بازیکن وارد مراحل پایانی شده و حتی مدارک رسمی برای امضای قرارداد با او برای بازدید خودش و مدیر برنامه‌اش ارسال شده تا این روند هرچه زودتر انجام شده و او رسما به عنوان بازیکن جدید الهلال عربستان معرفی شود.

نیمار

مدیران بارسلونا مشتاق جذب او بودند و قصد داشتند برای راضی کردن ژاوی به این انتقال تلاش کنند اما پیشنهاد مالی الهلال به قدری وسوسه‌برانگیز بوده که رویای بازگشت به بارسا را از سر نیمار بیرون کرده است.

باشگاه‌های عربستانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشتند و بسیاری از بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا از جمله سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و جوردن هندرسون را به خدمت گرفتند و حالا نوبت به نیمار رسیده تا جدیدترین ستاره صید شده توسط فوتبال عربستان لقب بگیرد.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 918603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟