اعتراف توخل به آبروریزی برابر هری کین

به گزارش رکنا، کیکر نوشت بایرن مونیخ در سوپر جام آلمان شکستی غیر منتظره را تجربه کرد.

بایرن که به مصاف لایپزیگ رفته بود، با سه گل شکست خورد تا از بالا بردن دومین جام خود با توماس توخل بازماند.

سرمربی بایرن مونیخ اینگونه به شکست سنگین تیمش برابر لایپزیگ واکنش نشان داد: هیچ توضیحی برای این شکست ندارم. ما گل‌های آسانی را دریافت کردیم. طوری بازی کردیم که انگار در 4 هفته اخیر اصلا خود را آماده بازی کردن و رقابت نکرده‌ایم. بازی امشب نشان داد که ما نمی‌توانیم آنچه را که در  تمرین انجام می‌دهیم در زمین بازی اجرا کنیم.

هشدار برای توخل و بایرن

او ادامه داد: شکل تیم و نمایشی که داشتیم زنگ هشداری جدی برای همه قبل از آغاز فصل جدید  است. متاسفانه بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و ناامید کننده بودیم.

توخل در پایان در واکنش به اینکه شکست در سوپرجام در اولین حضور هری کین در این تیم رقم خورد گفت: برای هری کین متاسفم. شاید او اکنون فکر کند که این تیم اصلا در فصل آمادگی کاری انجام نداده است. باید بگویم که عملکرد کیفی ما در این بازی ربطی به آنچه که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم ندارد. شب بسیار تلخی بود. متاسفم.

بایرن مونیخ بعد از انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید خود ناامیدکننده ظاهر شده است و اگر لغزش دورتموند در هفته پایانی نبود این تیم فصل گذشته را بدون جام به پایان می‌رساند.

بایرن در فصل نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده است و روز گذشته هم انتقال هری کین به تیم نهایی شد.

منبع: ایسنا

کدخبر: 918601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟