اولین واکنش کین پس از پیوستن به بایرن مونیخ/ مشتاقانه منتظر شناختن هم‌تیمی‌هایم و سرمربی هستم

به گزارش رکنا ، هری کین که سرانجام پس از توافق دو باشگاه بایرن مونیخ و تاتنهام برسر انتقالش به جمع باوایایی‌ها، امروز (شنبه) با امضای قراردادی چهار ساله خود را تا پایان ماه ژوئن 2027 به باواریایی‌ها متعهد کرد، در اولین اظهارنظرش به عنوان بازیکن بایرن مونیخ گفت: احساس کردم این گام درستی در دوران حرفه‌ای‌ام بود. وقتی به بایرن مونیخ فکر می‌کنید، به یکی از تیم‌های برتر جهان فکر می‌کنید. واقعاً هیجان‌زده و خوشحالم که اینجا هستم. روز شلوغی بود اما برای شناختن شهر مونیخ، تیم و باشگاه هیجان‌زده هستم.

وی افزود: مشتاقانه منتظر شناختن هم‌تیمی‌هایم، سرمربی و مربیان تیم هستم. در مجموع از حضور در اینجا خوشحالم. این قدم درستی در دوران حرفه‌ای‌ام است تا واقعاً خودم را تحت‌فشار قرار دهم و خودم را در بالاترین سطح آزمایش کنم. به همین دلیل من اینجا هستم و مشتاقانه منتظر شروع این چالش هستم. وقتی به بایرن فکر می‌کنم، به یک باشگاه بزرگ فکر می‌کنم، تیمی که جام‌های زیادی را به دست آورده است و فرهنگ قهرمانی خوبی دارد. بایرن یکی از تیم‌های برتر جهان است.

این مهاجم انگلیسی که شماره پیراهن شماره 9 بایرن را از آن خود کرد، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: دیدن هواداران در فرودگاه، بیمارستان و زمین تمرین که برای استقبال از من آمده بودند، بسیار خاص بود. این برای من تازگی داشت و احساس فوق‌العاده‌ای بود. بی‌صبرانه منتظر دیدار با برخی از آنها هستم و اینکه بتوانم ویژگی‌هایم را در زمین نشان دهم. امیدوارم گل‌های زیادی بزنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

هری کین 29 ساله که گفته می‌شود در بازی امشب (شنبه) بایرن مونیخ مقابل لایپزیگ در دیدار سوپرجام آلمان در ترکیب این تیم خواهد بود، در این خصوص گفت: بدیهی است که من مستقیماً به بازی سوپرجام می‌روم و امیدوارم بتوانم در این بازی نقشی ایفا کنم. خیلی مختصر با توماس توخل صحبت کردم اما قرار است امروز با او و هم‌تیمی‌های مفصل‌تر ملاقات کنم و سپس سعی می‌کنم هر چه سریعتر در تیم جا بیافتم.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس که از سال 2010 در عضویت باشگاه تاتنهام بود و در این بین به‌‌ طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرد، در 435 بازی برای اسپرز به میدان رفت و 280 گل نیز به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

کدخبر: 918411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟