رضاوند: نکونام از من شناخت دارد/ هوای آبادان باعث سنگینی بازیکنان شد

به گزارش رکنا، آرش رضاوند درباره برد پرگل آبی‌ها در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: هوا در آبادان گرم بود و شرایط آب و هوایی کار را سخت می‌کرد ولی خدا را شکر توانستیم از تجربه تیم خودمان استفاده کنیم و برنده بازی باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کرد استقلال با ۳ گل در آبادان به برتری برسد؟ گفت: ما برای پیروزی به آبادان رفتیم ولی واقع بینانه بخواهم صحبت کنم شرایط جوی آنقدر سنگین بود که خودم فکر می‌کردم بازی بیشتر از یک یا دو گل نداشته باشد. هوا جوری بود که بازیکن را سنگین می‌کرد.

هافبک استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان به خاطر نکونام در بازی مقابل نفت به دنبال پیروزی بودند افزود: چون اولین بازی بود و نکونام خیلی برای تیم در این شرایط زحمت کشید و در روزهای سخت کنار ما بود بنابراین هر کسی گل می‌زد به نوبه خودش تشکر می‌کرد.

رضاوند درباره گلزنی خودش در این بازی بیان کرد: لطف خدا بود و یک لحظه توپ به من رسید و به گل تبدیل شد. البته گل حاصل کار گروهی بازیکنان بود و من فقط آن را تکمیل کردم.

وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند او بازیکن مورد علاقه نکونام است ادامه داد: این موضوع را نمی‌دانم و نمی‌دانم چگونه بگویم اما شاید نحوه بازی گرفتن ایشان از بنده فرق می‌کند. با ایشان در فولاد کار کرده‌ام و او هم روی من شناخت داشته و قطعا تاثیر دارد.

استقلال مدعی قهرمانی خواهد بود؟

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش گفت: کار برای قهرمانی سخت است چون بازیکنان زیادی از دست داده‌ایم. سال سختی با این شرایط داریم. امیدوارم باشگاه، مدیران، مربیان و بازیکنان کنار هم پیش برویم تا کمی شرایط را بهتر کنیم.

رضاوند درباره اینکه آیا در سال جام ملت‌ها به تیم ملی فکر می‌کند؟ گفت: قطعا به تیم ملی فکر می‌کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم که به تیم ملی دعوت شوم.

منبع: ایسنا

کدخبر: 918246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟