سید جلال نمی تواند روی نمیکت جانشین باقری باشد

به گزارش رکنا، جدایی کریم باقری از پرسپولیس باعث شد خیلی‌ها سیدجلال حسینی را جانشین او روی نیمکت پرسپولیس بدانند اما این مربی طبق پیش‌بینی اجازه نشستن روی نیمکت سرخپوشان را پیدا نکرد. سیدجلال که به تازگی مدرک B مربیگری را دریافت کرده است برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نیاز به مدرک A دارد. با این تفاسیر مربی پرسپولیس این فصل را هم باید از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش باشد.

نکته جالب توجه اینکه کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در نظر دارد برای فصل آینده شرایط سخت‌تری را برای مربیان لیگ برتری در نظر بگیرد. از این جهت که خیلی از مربیان لیگ برتری بعد از گرفتن مدرک A آسیا دیگر دنبال ارتقای مدرک خود نرفتند و از این‌رو کمیته آموزش می‌خواهد شرط حضور مربیان لیگ برتری روی نیمکت را داشتن مدرک پروفشنال اعلام کند. تصمیمی که از فصل آینده به احتمال خیلی زیاد اجرا خواهد شد. با این تفاسیر سیدجلال برای فصل آینده هم حتی در صورت داشتن مدرک A اجازه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را نخواهد داشت. هرچند سید اعلام کرده که فقط تا پایان قراردادش که تا پایان این فصل است در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند.

ناگفته نماند حتی با این وضعیت هم یحیی گل‌محمدی قصد ندارد مربی جدیدی را به نیمکت تیمش اضافه کند. چنانچه باقری برگردد به کارش در جمع سرخپوشان ادامه خواهد داد در غیر این صورت همین روال ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فرهیختگان

کدخبر: 918225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟