سالن سیدجلال میزبان پرسپولیسی ها/ شاگردان گل‌محمدی وزنه زدند + تصاویر

به گزارش رکنا ، سرخپوشان پایتخت در ادامه برنامه آماده‌سازی خود امروز دو جلسه تمرینی دارند که تمرین نوبت صبح به بدنسازی اختصاص داشت.

بازیکنان به مدت یک ساعت و با برنامه‌ مخصوص خود به کار با وزنه و دستگاه‌های بدنسازی پرداختند. پرسپولیس بعدازظهر نیز یک جلسه تمرین تاکتیکی دارد.

این تمرین در باشگاه سیدجلال حسینی برگزار شد و نکته جالب کیت تمرینی جدید اعضای پرسپولیس بود که در این نوبت مورد استفاده قرار گرفت. البته هنوز از لباس رسمی پرسپولیس برای فصل آینده رونمایی نشده و باید دید سرخ‌ها با چه طرح و شکلی پا به میدان لیگ بیست و سوم می‌گذارند.

نکته قابل توجه دیگر اینکه پس از جدایی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس بعد از 8 فصل حضور متوالی، شماره 11 او در این تیم خالی شد و از همان زمان شنیده شد که دانیال اسماعیلی‌فر علاقه دارد شماره پیراهن خود را تغییر دهد.

پس از اینکه دانیال از کمال کامیابی‌نیا برای پوشیدن شماره ۱۱ رخصت گرفت، او چند روز اخیر و بازی‌های دوستانه را نیز با شماره ۵ پشت سر گذاشت، اما در کیت‌های تمرینی جدید این تیم، دانیال شماره جدید و محبوب خود را به تن کرده است. اسماعیلی‌فر در سپاهان نیز شماره ۱۱ را در اختیار داشت

 

 

دانیال اسماعیلی فر

پرسپولیس

پرسپولیس

کدخبر: 912320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟