ضرر نجومی کیلیان امباپه به خاطر رئال مادرید

به گزارش رکنا ، کیلیان امباپه دلایل کافی برای ماندن تا پایان قراردادش با پی اس جی دارد. او می‌خواهد یک سال دیگر بماند و سپس رایگان به رئال برود. انتقال او به رئال در این تابستان به نظر می‌رسد معامله خوبی برای این بازیکن فرانسوی نیست، زیرا طبق گزارش لوموند، او با رفتن به باشگاه مادریدی، 200 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

این مبلغ نجومی است و بعید است امباپه از آن بگذرد. لازم به یادآوری است که او در 31 جولای 40 میلیون یورو قسط اول پاداش وفاداری خود را دریافت کرد و در یک سپتامبر که بازار نقل و انتقالات تابستانی به پایان می‌رسد، قسط دوم را نیز دریافت می‌کند تا در مجموع 80 میلیون یورو به دست بیاورد.

امباپه

این روزنامه فرانسوی اطمینان می‌دهد که امباپه با امتناع از تمدید قراردادش تا 2025، 200 میلیون یورو نیز از دست خواهد داد. در شرایط فعلی، امباپه اگر تمدید می‌کرد، 115 میلیون یورو به حسابش واریز می‌شد.

به این مبلغ پاداش دیگری به مبلغ 9.5 میلیون یورو اضافه می‌شد که قرار بود در دو قسط پرداخت شود. دستمزد ناخالص 75 میلیون یورویی برای فصل 25-2024 را نیز لحاظ کنید. بنابراین در مجموع امباپه برای پیوستن به رئال از خیر دریافت 199.5 میلیون یورو گذشته است.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 918221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟