مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری؛ مشکل دیروز، امروز، فردا!

به گزارش رکنا، در خبرها داشتیم که امکان دوباره برگزار شدن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد و آن هم بخاطر تهدیداتی است که فدراسیون جهانی این رشته بنابر سیاست های اتخاذ شده از سوی رئیس پیشین این فدراسیون انجام شده است!

این اتفاق ما را یاد مسعود خلیلی رئیس پیشین فدراسیون سوارکاری ، هاشم صیامی رئیس پیشین فدراسیون دوومیدانی و ..... انداخت، نفراتی که در نهایت تواضع، فریب سیاست های برخی از مسئولان مجامع انتخاباتی وزارت ورزش را خورده و از حق خود برای ورزش کشور گذشتند!

اگر چنین ادعایی می شود بخاطر مستنداتی است که وجود دارد و کیومرث هاشمی نیز باید در جریان ریز آنها قرار گیرد و بعد اجازه برگزاری مجامع این فدراسیونها را بدهد. هاشمی خوب می داند که خلیلی، صیامی و ... هم می توانستند به راحتی آب خوردن بر اساس اتفاقات ناگواری که در راه حذف آنها در فدراسیون های شان افتاد، رویه ای همچون رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک را در پیش بگیرند، اما آنها براحتی از حق مسلم خود گذشتند تا ورزش کشور علیرغم مشکلات بسیار با مشکلات جدیدتری مواجه نشود.

اما در عوض وزیر وقت، معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی و مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی کاری را با آنها کردند که نه منطقی در پس آن نهفته بود و نه راه و رسمی جوانمردانه داشت و همین نوع برخورد خیلی ها را در ورزش کشور نگران آینده کرد!

بر همین اساس و برای اینکه مشکلی دیگر ورزش کشور را به خود مشغول نکند از کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتظار داشته و داریم که به این موضوعات مهم ورود کرده و در اولین فرصت حرف های مسعود خلیلی، هاشم صیامی و ... را شنیده تا در خصوص برگزاری مجامع انتخاباتی آنها راه عدالت را برگزیند و اجازه ندهد که انتخابات این فدراسیون ها بدون این خدمتگزاران برگزار شود، هر چند که برخی از وزارت نشینان دوست ندارند که آنها علیرغم فریبی که خورده اند، باشند!

نویسنده: محمدرضا نصرالله زاده

کدخبر: 918072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟