تمام شد: هری کین با 110 میلیون در بایرن

به گزارش رکنا ، آینده هری کین یکی از عجیب‌ترین داستان‌های نقل و انتقالاتی تابستان امسال بود ولی در نهایت به سرانجام رسید. دو روز پیش بود که گفته مشد تاتنهام سومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب او را هم رد کرده است.

بایرن مونیخ در سومین پیشنهادش برای اینکه مقاومت دنیل لوی، رئیس تاتنهام، را در هم بشکند، پیشنهاد داد که 100 میلیون یورو به صورت نقد و 20 میلیون یورو به صورت پاداش بپردازد ولی حتی این هم نتوانست رضایت مدیران تاتنهام را جلب کند.

حتی فلوریان پلاتن‌برگ، خبرنگار مشهور شبکه اسکای، که حوزه فوتبال آلمان را پوشش می‌دهد، در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال ستاره انگلیسی به بایرن مونیخ عصبانی شد و صحبت‌هایی تند خطاب به دنیل لوی، رئیس تاتنهام، مطرح کرد.

توماس توخل از مدیران بایرن مونیخ خواسته یبود که هری کین را به هر شکل ممکن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به آلیانز آرنا منتقل کنند.  آنها تلاش‌هایشان را از مدتی قبل آغاز کردند چون به خوبی در جریان سختی مذاکره با دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، بودند و او هم همانطور که انتظار داشتند به این آسانی تسلیم نشد.

در نهایت و پس از رد سه پیشنهاد بایرن، تاتنهامی ها امروز پیشنهاد چهارم بایرن را قبول کردند. طبق ادعای دیوید اورنشتاین، خبرنگار سایت اتلتیک، پیشنهاد بایرن بالغ بر 100 میلیون یورو است و به گونه ای بوده که بالاخره توانسته رضایت تاتنهام را جلب کند تا داستان طولانی این انتقال نیز به پایان برسد.

پیش بینی می شود مبلغ قطعی که بایرن پرداخت خواهد کرد 110 میلیون یورو باشد و این با پاداش ها بیشتر نیز خواهد شد. کین اخیرا در بازی جام خوان گامپر برابر بارسا به میدان نرفت تا مشخص شود که انتقال او به بایرن نزدیک است.

همچنین صحبت‌هایی وجود داشت که پاری سن ژرمن در حال بررسی انتقال دیرهنگام این مهاجم اما بایرن زودتر عمل کرد و کار تمام شد.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 917846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟