آقای گل سری آ مصدوم شد/ خط آتش ناپولی از کار افتاد!

به گزارش رکنا ، ویکتور اوسیمن، ستاره تیم ناپولی، در طول تمرینات امروز تیمش مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد.

این بازیکن در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و نقش بسزایی در قهرمانی ناپولی در سری‌آ 22-2021 داشت. ناپولی با کمک این بازیکن بعد از 33 سال مجددا به اسکودتو رسید.

شایعات زیادی مبنی بر جدایی اوسیمن در تابستان به گوش می‌رسید. با آغاز نقل و انتقالات تابستانه، تیم‌های مختلفی برای خرید این بازیکن تلاش کردند. از جمله تیم‌های عربستانی که در تلاش بودند با یک قرارداد وسوسه انگیز مهاجم نیجریه‌ای را به خاورمیانه ببرند. اما اوسیمن به هیچ کدام از این پیشنهادها علاقه‌ای نشان نداد و می‌خواهد تا در فصل جدید با ناپولی برای کسب عناوین بیشتر تلاش کند.

اوسیمن

اما طبق گزارش‌ها، اوسیمن در تمرینات امروز تیمش دچار مصدومیت شد. در حین بازی درون تیمی، ناتان برناردو دی سوزا، مدافع جدید ناپولی تکل خشنی روی پای مهاجم تیمشان زد. اوسیمن درد شدیدی را در ناحیه مچ پا حس می‌کرد به همین علت بلافاصله از زمین خارج شد. پزشکان تیم ناپولی سریعا با یخ التهاب مچ پای این بازیکن را بر طرف کردند اما آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهد که اوسیمن دچار پیچ خوردگی مچ پا شده است اما بعید است که این موضوع ماشین گلزنی ناپولی را برای  مدت زیادی از میادین دور کند.

ناپولی در اولین بازی خود در فصل جدید سری‌آ، روز 19 آگوست به مصاف فروزینونه می‌رود.

کدخبر: 917275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟