درخواست سیلوا از من‌سیتی برای پیوستن به بارسلونا

به گزارش رکنا ، به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا کم‌کم دارد خودش را برای ارائه پیشنهادی رسمی جهت خرید برناردو سیلوا از منچسرسیتی آماده می‌کند، چرا که مهمترین مانع پیش روی باشگاه برای جذب ستاره پرتغالی برداشته شده است.

طبق اعلام راجر توریو خبرنگار نشریه موندودپورتیووی اسپانیا، برناردو سیلوا برای اینکه بتواند به بارسلونا برود می‌بایست به‌صورت رسمی از این باشگاه درخواست جدایی می‌کرد و گویا این بازیکن 28 ساله هم در تماس با مدیران باشگاه و پپ گواردیولا تمایل خود را برای پیوستن به بارسلونا اعلام کرده است. با این وجود سیلوا از اعلام علنی تمایل خود برای تحقق رؤیای کودکی‌اش خودداری خواهد کرد تا همه چیز رسمی شود.

پپ گواردیولا در یکی از نشست‌های خبری اخیر خود تأکید کرد بازیکنی که نمی‌خواهد در این تیم بماند را نگه نمی‌دارد و این رویکرد او می‌تواند کمک بزرگی به سیلوا برای رفتن به بارسلونا باشد. این در حالی است که منچسترسیتی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان امسال دو هافبک دیگرش، ایلکای گوندوگان و ریاض محرز به ترتیب به بارسلونا و الاهلی رفته‌اند.

در این میان دیگر نشریه کاتالان، اسپورت نوشته است که باشگاه منچسترسیتی با انتقال قرضی برناردو سیلوا و ژوائو کانسلو از این تیم مخالفت کرده است و تنها با دریافت پیشنهاد برای فروش قطعی حاضر به مذاکره با مشتریان بازیکنانش خواهد شد.

منبع: تسنیم

کدخبر: 916868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟