اضافه وزن وحشتناک ساموئل اتوئو اسطوره بارسلونا در بازگشت به فوتبال + عکس

به گزارش رکنا ، در مراسمی که فوتبال و موسیقی بخش های اصلی ان را تشکیل می دادند، 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه استمفوردبریج رفتند تا به درآمدزایی برای بازسازی مدارس تخریب شده در جنگ، کمک کنند.

بازی خیریه برای جنگ زدگان اوکراین

در این مراسم، پیامی از ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین پخش شد که از حمایت ها تشکر کرد و بعد از ان یک دقیقه سکوت در حمایت از  جنگ زدگان اوکراینی برقرار شد. شمار زیادی از ستارگان سابق چلسی در تیم آبی با کاپیتانی آندری شوچنکو حضور داشتند که اما هایس سرمربی تیم زنان چلسی نیز هدایت این تیم را به عهده داشت. ملی پوشان اوکراینی نظیر اولکساندر زینچنکو و میخایلو مودریک در این بازی حضور داشتند.  موزیسین هایی نظیر پته دوهرتی، بومبکس و تام واکر برای حاضران اجرا کردند.

بازی خیریه برای جنگ زدگان اوکراین

پیتر چک دروازه بان اسطوره ای چلسی در این بازی توپگیری های فوق العاده ای داشت هر چند که این بازی گلهایی هم به همراه داشت. به طور مثال مارک نوبل توانست دروازه پیتر چک را باز کند و کلارنس سیدورف نیز با یک شوت تماشایی دروازه حریف یعنی لنس یمان را باز کرد. داریو سرنا و ویلیام گالاس دیگر گلها را زدند تا بازی با  نتیجه دو بر دو به اتمام برسد.

بازی خیریه برای جنگ زدگان اوکراین

البته یکی از نکات جالب بازی مربوط به اضافه وزن شدید ساموئل اتوئو بود. مهاجم سابق بارسلونا به نظر می رسد که بعد از اتمام فوتبالش حسابی ورزش را رها کرده و حالا با اضافه وزن وحشتناکی مواجه شده است.

منبع: فوتبالی

کدخبر: 916617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟