تیم ملی والیبال راهی ارومیه شد/ اضافه‌شدن یک مربی ایرانی به کادر فنی

به گزارش رکنا ، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. تمرین‌های تیم ملی والیبال ایران برای حضور در این رقابت‌ها از سه‌شنبه، سوم مرداد، با حضور ۱۸ بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

شاگردان بهروز عطایی ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه ظهر امروز (شنبه ۱۴ مرداد) راهی ارومیه شدند تا ادامه تمرین‌های خود را در این شهر پیگیری کنند ئ برای نبرد با مدعیان قاره کهن آماده شوند.

میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح ۱۶ اعزامی به ارومیه هستند.

سیدمحمد موسوی فردا (یکشنبه ۱۵ مرداد) راهی ارومیه می‌شود تا اردوی تیم ملی با ۱۷ بازیکن در این شهر آغاز شود و در نهایت ۱۴ بازیکن در فهرست تیم ایران در قهرمانی مردان آسیا قرار گیرند.

در پایان اردوی تهران امیررضا سرلک و علی رمضانی از ترکیب تیم خط خوردند و محمد فلاح به تیم اضافه شد.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان، پاول متئوس و عبدالرضا علیزاده (مربیان)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی‌پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

سرپرست تیم ملی به دلیل مشغله کاری روز دوشنبه ۱۶ مرداد راهی ارومیه می‌شود و میلاد دارابی به عنوان دستیار سرپرست، ملی‌پوشان را در سفر به ارومیه همراهی می‌کند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا علیزاده به‌تازگی به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است. در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ محمود افشاردوست مربی بود که پیش از شروع اردوی قهرمانی آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

منبع:ایسنا

کدخبر: 916113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟