مهاجم مدنظر پرسپولیس به گرد پای کرایف نرسید + عکس

به گزارش رکنا ، از چند روز پیش برخی از رسانه های اروپا از توافق استفان یووتیچ ستاره سابق منچستر سیتی با باشگاه پرسپولیس خبر دادند.

نشریه «دیلی استار» انگلیس امروز در گزارشی به افول این ستاره نوظهور در دوران حضورش در منچستر سیتی که به یوهان کرایف اسطوره فوتبال هلند و بارسلونا تشبیه شد، پرداخت.

این رسانه انگلیسی نوشت:  یووتیچ به عنوان یک بازیکن هجومی هیجان انگیز در سری آ برای فیورنتینا وارد صحنه شد. پس از سر و صدای زیاد و گمانه زنی ها در مورد آینده اش، استعداد مونته نگرویی در سال 2013 با مبلغ 22 میلیون پوند به غول نوظهور لیگ برتر انگلیس یعنی سیتی پیوست.

14020514000291_Test_NewPhotoFree

او با انتظار زیادی وارد زمین شد و توسط دژان ساویچویچ، رئیس سابق فدراسیون فوتبال مونته نگرو، با یوهان کرایف، اسطوره بارسلونا و آژاکس مقایسه شد.

با این حال همه هیاهوها به سرعت از بین رفت زیرا مانوئل پلگرینی سرمربی وقت سیتی، این بازیکن جوان آینده‌دار را مرتباً کنار گذاشت. با وجود قهرمانی در لیگ برتر و جام کارابائو، او تنها 44 بازی در دو فصل در انگلیس انجام داد و 11 گل به ثمر رساند.

بازگشت به فرم در فصل 2015/16 در حالی که به صورت قرضی در اینترمیلان حضور داشت، باعث شد تابستان بعد به صورت دائمی با باشگاه سن سیرو قرارداد ببندد. اما نمایش‌های ضعیف‌تر باعث شد که او به سویا قرض داده شود، قبل از اینکه در سال 2017 به موناکو فروخته شود.

یووتیچ در ماه ژوئن از هواداران هرتا عذرخواهی کرد و در اینستاگرام نوشت: «فقط می‌خواهم بگویم که واقعاً به خاطر اتفاق امسال متاسفم. این باشگاه، این هواداران و این شهر شایسته این هستند که همیشه در بوندسلیگا بدون هیچ سوالی حضور داشته باشند.»

این در حالی رخ داد که یووتیچ پس از پایان قراردادش با هرتابرلین بازیکن آزاد شد. منصفانه است که بگوییم یووتیچ که یک کهنه کار با تجربه است، به گرد پای یوهان کرایف که سه بار قهرمان جام ملت های اروپا شده است، نرسید.

منبع: فارس

کدخبر: 916054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟