خط و نشان برای مدعیان جام جهانی زنان/ اسپانیا، سوئیس را له کرد!

به گزارش رکنا، تیم ملی زنان اسپانیا از ساعتی قبل در مرحله یک هشتم جام جهانی زنان 2023  به مصاف تیم ملی زنان سوئیس رفت و با نتیجه 1-5 این تیم را در هم کوبید.

اسپانیا بازی را بسیار هجومی شروع کرد و موفق شد در دقیقه 5 این دیدار روی پاس آلبا ردوندو و با درخشش آتیانا بونماتی به گل اول دست پیدا کند.

این برتری خیلی طول نکشید و اشتباه لایا کودینا و باز کردن دروازه خودی در دقیقه 11 باعث شد که این دیدار خیلی زود به تساوی کشیده شود و کار بار دیگر از ابتدا آغاز شود.

اما این موضوع اهمیت زیادی برای اسپانیا نداشت و آنها بار دیگر در دقیقه 17 دروازه حریف را باز کردند. این بار زننده گل اول پاس گل را ارسال کرد و ردوندو که پاس گل اول را فرستاده بود توانست این بار دروازه را باز کند.

به نظر نمی‌رسید که اسپانیا به این زودی خیالش از بابت پیروزی راحت شود و آنها در دقیقه 36 بار دیگر روی درخشش بونماتی به گل رسیدند تا او ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این دیدار باشد.

در حالی که همه منتظر به صدا درآمدن سوت پایان این بازی بودند، این کودینا بود که موفق شد در وقت اضافه نیمه اول گل چهارم تیمش را به ثمر برساند تا گل به خودی‌ای که زده بود را هم جبران کرده باشد.

بازی در نیمه دوم تا حد زیادی آرام شد و اسپانیا سعی کرد این دیدار را مدیریت کند تا انرژی‌اش برای بازی مرحله بعدی را هم حفظ کند. تعویض‌ها و تلاش‌های سوئیس هم جواب نداد و آنها در دقیقه بار دیگر روی پاس درخشان بونماتی و ضربه جنیفر هرموسو دروازه‎‌شان را باز شده دیدند.

این بازی در نهایت با نتیجه 1-5 به سود اسپانیا به پایان رسید تا این تیم خط و نشان قاطعانه‌ای برای سایر مدعیان قهرمانی کشیده باشد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کدخبر: 915996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟