قهر مهاجم جنجالی جواب داد/ شماره ۷ سپاهان به آل‌کثیر رسید

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا،  باشگاه سپاهان اصفهان امروز طی مراسمی از پیراهن جدید این تیم برای فصل آینده رونمایی کرد. به این ترتیب شماره بازیکنان جدید این تیم نیز مشخص شد.

شماره پیراهن بازیکنان جدید سپاهان برای فصل جدید به شرح زیر است:

۲ - هادی محمدی

۵ - رضا اسدی

۷ - عیسی آل‌کثیر

۱۱ - کاوه رضایی

۸۱ - رضا شکاری

۹۰ - احسان پهلوان

رضا شکاری جز اولین خریدهای این فصل سپاان بود که پس از درخشش در ترکیب گل‌گهر مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفت و سرانجام راهی اصفهان شد. شکاری پس از پیوستن به سپاهان با توجه به علاقه‌ای که به شماره ۷ داشت، این شماره برای فصل آینده انتخاب کرد و مورد قبول کادرفنی نیز قرار گرفت. تا جایی که این بازیکن در اردو آماده‌سازی سپاهان در ترکیه و حتی بازی‌های پیش‌فصل این تیم نیز با شماره ۷ به میدان رفت.

پس از انتقال جنجالی عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس به سپاهان این بازیکن به اردوی سپاهان در ترکیه اضافه شد. آل‌کثیر در بدو ورود خود به تمرینات این تیم، خواهان دریافت شماره ۷ سپاهان برای فصل آینده شد؛ شماره‌ای که شکاری آن را برای این فصل رزرو کرده بود.

آل‌کثیر حتی به نشانه اعتراض و قهر یک جلسه در تمرینات سپاهان غیبت می‌کند. مورایس برای جلوگیری از جنجال و حاشیه در تمرینات، یک جلسه فوری با شکاری برگزار می‌کند و از این بازیکن جوان درخواست می‌کند که شماره ۷ را به آل‌کثیر بدهد و برای فصل جدید یک شماره دیگر برای خود انخاب کند که شکاری به این درخواست مورایس پاسخ مثبت می‌دهد و این شماره جنجالی به آل کثیر می‌رسد.

کدخبر: 914643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟