ضرر بزرگ تیم ملی از تصمیم جنجالی عزت اللهی

به گزارش رکنا به نقل از خبرورزشی ، پرسپولیس برای تقویت خط میانی خود دست روی شاه ماهی نقل و انتقالات گذاشت و قصد داشت تا سعید عزت‌اللهی ستاره ملی‌پوش باشگاه وایله دانمارک را به خدمت بگیرد. پرسپولیسی‌ها با توجه به مدت زمان باقی مانده قرارداد سعید با باشگاه دانمارکی می‌خواستند پول رضایتنامه این بازیکن را بپردازند. در ابتدا گفته شد عزت‌اللهی با پرداخت ۳۰۰ هزار دلار می‌تواند از تیمش جدا شود. با این حال وقتی پای استقلال و سپاهان به ماجرا باز شد، وایله قیمت رضایتنامه عزت‌اللهی را یک میلیون یورو اعلام کرد.

مبلغی که بسیار بالا به حساب می‌آید و تیم‌های ایرانی توان پرداخت چنین پولی را برای رضایتنامه یک بازیکن ندارند. سعید بعد از این ماجرا خودش دست به کار شد تا رضایتنامه اش را بگیرد و به همین منظور در چند نوبت پای میز مذاکره با دانمارکی‌ها نشست. مدیران وایله عزت‌اللهی را تهدید کردند یا قراردادش را با این تیم تمدید کند وگرنه تا پایان قراردادش سکو نشین خواهد شد. سعید زیر بار تمدید قرارداد نرفت و به مدیران وایله اعلام کرد تحت هیچ شرایطی قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

به این ترتیب باشگاه دانمارکی هم تهدیدش را عملی کرد و در هر دو بازی ابتدایی فصل جدید لیگ دانمارک خبری از حضور ستاره ایرانی در لیست وایله نبود. طبق قوانین فیفا سعید از همین حالا می‌تواند با تیم‌های خواهان خود مذاکره کند و حتی با آن‌ها قرارداد امضا کند. با این حال قرارداد جدید بعد از اتمام قرارداد عزت‌اللهی با با وایله که در نقل و انتقالات زمستانی است، رسمیت پیدا خواهد کرد.

مدیران وایله با سعید لجبازی می‌کنند و حاضر نیستند با یک رقم معقول این بازیکن را بفروشند. سعید هم از حرفش کوتاه نمی‌آید و نمی‌خواهد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. حال باید دید باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل با سعید قرارداد امضا می‌کند و یا اینکه ستاره ملی‌پوش تصمیم دیگری برای آینده فوتبالی خود خواهد گرفت. در صورت ادامه داشتن همین روند، عزت‌اللهی از شرایط بازی‌ها دور خواهد ماند و کارش برای حضور در تیم ملی هم سخت خواهد شد. تیم ملی در دی ماه باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کند و به طور حتم دور ماندن عزت‌اللهی از شرایط مسابقه به ضرر تیم ملی و البته خود این بازیکن خواهد شد.

کدخبر: 914561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟