پیش قرارداد مدافع استقلال با یک تیم خارجی امضا شد/ شرط ابطال در صورت توافق با آبی ها!

به گزارش رکنا ، یکی از بازیکنان استقلال که هنوز وضعیت او برای فصل بعد مشخص نشده، عارف غلامی است. مدافعی که قراردادش با آبی ها به پایان رسیده و مذاکراتی نیز برای تمدید با وی صورت گرفت که بی نتیجه بود و حالا خبر می رسد که این بازیکن پیش قراردادی را با یک تیم خارجی به امضا رسانده است.

غلامی که در سال های گذشته یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرمربیان سابق از جمله استراماچونی، محمود فکری، فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو بوده است، پس از پایان فصل گذشته، در انتظار آغاز مذاکرات با استقلال و تمدید قرارداش بود که این اتفاق رخ نداد ولی طبق اعلام عارف، جواد نکونام خواستار حفظ این بازیکن شده است.

در استوری طولانی که عارف غلامی منتشر کرده، این بازیکن مدعی است که پیش قراردادی را با یک تیم خارجی به امضا رسانده ولی در آن قید کرده که تا پنج روز می تواند این توافق نامه را باطل کرده و قراردادش را با استقلال تمدید کند.

غلامی در این استوری نوشته است:

با درود بر هواداران فهیم و عاشق استقلال

من عارف غلامی برادر کوچک شما در این مدت، فشارها، سختی ها، جفاکاری ها و خبرسازی‌های دروغ و مشکلات متعدد فنی و غیرفنی را دیده ام اما در این دوران اسفناک باشگاه برای در امان ماندن تیم محبوبم از حاشیه ای از سمت من، هیچ‌گونه صحبت و مصاحبه ای نکردم.

اما امروز وظیفه دارم نکته ای را با شما بزرگواران در میان بگذارم. از زمان پایان فصل گذشته، شرایط اینجانب به شدت مبهم و نامشخص بوده و من را در بلاتکلیفی کامل نگه داشته بودند و نمی دانستم عاقبت و آینده فوتبالم چه خواهد شد.

لاجرم به عشق ادامه حضور در استقلال، این شرایط را تاب آوردم و به قولی که به شما هواداران دادم که تا زمانی که استقلال من را بخواهد تمام قد و با افتخار در خدمت شما باشم و رنگ پیراهنم را به هیچ قیمتی عوض نخواهم کرد.

تا چندی پیش که از بیم بسته شدن تیم‌ها و از دست رفتن پیشنهادات و حل شدن مشکلاتم، با یک باشگاه خارجی پیش قراردادی امضا کردم. به شرط اینکه اگر پس از پنج روز فقط با باشگاه استقلال توافق کردم، قرارداد عقد شده خودکار باطل می‌گردد.

پس از آن مدت بود که باشگاه استقلال و کادرفنی برای اولین بار به طور شفاف و صریح به حضور بنده اعلام نیاز کردند و من از همان روز در سکوت کامل، باتوجه به تمام اخبار دروغ و دست کاری شده در مورد من، تمام تلاشم رو برای کنسل کردن قراردادم تا به الان انجام داده ام و همچنان امیدوار هستم که این موضوع رخ دهد.

این در حالی است که من امروز تحت تعهد و قرارداد باشگاه مورد نظر هستم. تاکید میکنم هرچند از صمیم قلب علاقه دارم به حضور در مجموعه پرافتخار استقلال همچون روز اول ادامه بدهم.

درحال حاضر با اعلام نیاز باشگاه و کادر فنی، طی چند روز آینده همه تلاشم را برای فسخ قرارداد با باشگاه خارجی به کار خواهم گرفت و امیدوارم توفیق ادامه حضور در پیراهن آبی را داشته باشم. با این حال، اگر چنین سعادتی نصیبم شد چه از آن بی بهره ماندم، یقین داشته باشید استقلال و استقلالی تا ابد در قلب من جا دارند.

در پایان شرمنده ام که در این مدت باسکوتِ خود برای حل شدن این موضوع باعث شده ام تعدادی از آدمهای فرصت طلب مثل همیشه از فرصت استفاده کنند و با اخبار دروغ در مورد من هواداران و باشگاه و مجموعه تیم را مورد هدف قرار دهند.

کدخبر: 914199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟