یاغی استقلال دوباره پیراهن قرمز به تن می‌کند/ مهاجم آبی ها جانشین یک پرسپولیسی می‌شود

به گزارش رکنا به نقل از خبر ورزشی ، تراکتور تبریز بعد از عملکرد پرشتاب خود در روزهای ابتدایی نقل‌وانتقالات تابستانه و جذب ستاره‌های پرشمار، در روزهای اخیر درگیر گذراندن آخرین دور از اردوی آماده‌سازی‌اش بوده و سرخ‌پوشان تبریزی که اردوی مناسبی را هم در ترکیه گذراندند، سعی داشتند تا براساس نقاط ضعف تیم خود در بازار تابستانه فعالیت خود را پیش ببرند. بزرگ‌ترین دغدغه پاکو خمس برای تکمیل فهرست تیمش، تقویت فاز تهاجمی سرخ‌پوشان است که نقل‌وانتقال غیرمنتظره‌ای روز گذشته رخ داد.

تراکتوری‌ها به دنبال جذب مهاجم خارجی بودند اما بعد از عدم توافق با گزینه‌های مطرح شده از جمله ایمن حسین، مذاکرات چراغ‌خاموش خود را با امیرحسین حسین‌زاده آغاز کردند و وینگر-مهاجم سابق استقلال که فصل گذشته در شارلروای بلژیک بود، به حضور در جمع شاگردان پاکو خمس رضایت داد. مهم‌ترین سد راه حسین‌زاده برای تراکتوری شدن، هزینه رضایت‌نامه ۸۰۰ هزار یورویی او بود که این هزینه از سوی مدیران باشگاه تراکتور پرداخت شد تا انتقال امیرحسین حسین‌زاده به تراکتور نهایی شود.

حسین‌زاده با توجه به قوانین جدید نقل‌وانتقالات و اینکه او فصل گذشته در جمع لژیونرها حضور داشته، آخرین سهمیه خارجی تیم تراکتور محسوب می‌شود و همین مسئله باعث شده تا سرخ‌پوشان تبریزی نتوانند شانسی برای جذب مهاجم خارجی داشته باشند. بعد از جذب امیرحسین حسین‌زاده، نقطه ابهام بزرگ، تقویت خط حمله تراکتوری‌ها بود که حالا گفته می‌شود مدیران باشگاه تبریزی به دنبال جذب یک مهاجم بلندقامت هستند و بعد از مذاکره با چند گزینه، در آستانه توافق با آرمان رمضانی قرار دارند.

مازادِ نکونام در تیمِ خمس؟

جواد نکونام با وجود آنکه مدیران باشگاه استقلال در زمینه تقویت خط حمله آبی‌پوشان نتوانسته‌اند عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارند و تنها موفق به جذب آریا برزگر شده‌اند، نام آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده را در فهرست بازیکنان مازاد خود قرار داده و نسبت به حفظ این دو مهاجم باتجربه اعلام بی‌نیازی کرده است. همین مسئله باعث شده تا رمضانی و شهباززاده به دنبال انتخاب تیم جدید خود باشند؛ البته که در این میان، بحث توافق مالی برای جدایی از استقلال هم مطرح است که فعلاً این توافق انجام نشده است. قرار است امروز (چهارشنبه) رمضانی به ساختمان باشگاه استقلال مراجعه کند و گفته می‌شود که با توجه به مذاکرات قبلی، احتمالاً رضایت‌نامه او امروز (چهارشنبه) صادر خواهد شد.

آرمان رمضانی در روزهای گذشته گفته می‌شد گزینه پیوستن به تیم استقلال خوزستان است اما حالا تازه‌ترین خبرها حکایت از انتقال احتمالی رمضانی به تیم تراکتور تبریز دارد؛ به‌طوری‌که در روزهای گذشته مدیران باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با رمضانی آغاز کرده‌اند و امیدوارند بتوانند به سرعت با مهاجم فصل گذشته استقلال که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد، به توافق برسند تا خط حمله تیم‌شان با حضور رمضانی در کنار عارف رستمی تقویت شود.

رمضانی جانشین شجاعی می‌شود!

تراکتوری‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه از هر ۷ سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری خود استفاده کردند؛ به‌طوری‌که مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، عارف آقاسی، مهدی حسینی و عارف رستمی در کنار علی شجاعی ۷ خرید تابستانی تراکتور از بین بازیکنان شاغل در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شوند. این مسئله بدان معناست که تراکتوری‌ها شانسی برای جذب آرمان رمضانی ندارند اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که حضور شجاعی در تراکتور منتفی شده است.

مدافع-هافبک چپ فصل گذشته نساجی مازندران، بازیکن موردتوجه پاکو خمس نیست و همین مسئله باعث شده تا بعد از پایان اردوی ترکیه، سرمربی اسپانیایی تراکتوری‌ها نسبت به حفظ او در فهرست تیمش اعلام بی‌نیازی کند. همین مسئله زمینه‌ساز جدایی شجاعی شده تا در صورت توافق با آرمان رمضانی، مشکلی برای ثبت قرارداد مهاجم آبی‌پوشان پایتخت وجود نداشته باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهاجم بلندقامت آبی‌ها به‌زودی قراردادش را با تراکتور امضا می‌کند.

کدخبر: 913227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟