هشدار شهردار پاریس به باشگاه PSG/ امباپه همه را به جان هم انداخت!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، ماجرای کیلیان امباپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هر روز پیچیده تر می شود. او مورد خشم مالکان باشگاه قرار گرفته و بعد از خط خوردن نامش از لیست بازیکنان حاضر در تور آسیایی حالا با یک دوراهی سخت مواجه است؛ تمدید قرارداد یا ترک پاریس در همین فصل! این رفتار عجیب با امباپه با اعتراض بسیاری از چهره های مشهور فرانسوی همراه شده است.

آنه ایدالگو، شهردار شهر پاریس، یکی دیگر از هواداران امباپه در این دعوای عجیب است که امروز در گفت و گو با کانال تلویزیونی BFM به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هشدار داد که در مورد رفتار با ستاره ملی پوش خود دقت بیشتری به خرج بدهد.

او در مصاحبه صبح امروز خود با حمایت از امباپه و انتقاد از پاریسی‌ها گفت: "آنها بهترین بازیکن جهان را در اختیار دارند ولی حاضر نیستند از او استفاده کنند! اعتراف می کنم که نمی توانم این موضوع را درک کنم. آنها باید امباپه را در پاریس نگه دارند."

باشگاه الهلال عربستان روز گذشته پیشنهاد 300 میلیون یورویی برای خرید امباپه را پیشنهاد داد و اکیپ تاکید می کند حتی این امکان وجود دارد که باشگاه پاری‌سن ‎ژرمن در صورت عدم همکاری امباپه او را در فصل جدید سکونشین کند.

کدخبر: 912684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟