روایتی عجیب از ماجرای قایدی و ترک استقلال/ هم پول پرداخت شد، هم ستاره رفت!

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، علی امیری در خصوص جدایی مهدی قایدی از استقلال و انتقاداتی که به این واسطه از مدیریت قبلی این باشگاه مطرح می‌شود، اظهار داشت: در زمان مدیریت حجت کریمی ارتباط خوبی با باشگاه شباب الاهلی برقرار شد که نشانه آن گذشت از جریمه یک میلیون درهمی استقلال بابت تاخیر در پرداخت مطالبات باشگاه اماراتی بود.

معاون پیشین باشگاه استقلال افزود: پس از این نیز روند مذاکرات برای حفظ قایدی به خوبی پیش رفت. حتی قرار بود مطالبات شباب الاهلی از محل پولی که باشگاه فنر باغچه بابت انتقال صیادمنش می‌دهد، پرداخت شود. همه کارها به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه برخی مسائل و انفاقات منجر به استعفای کریمی و تغییر و تحولات مدیریتی شد.

وی افزود: متاسفانه امروز برخی جریانات که هجمه‌های زیادی را روی مدیران قبلی ایجاد کردند، به دنبال جوسازی در خصوص جدایی قایدی هستند اما به احتمال فراوان با ادامه کار مدیریت قبلی این اتفاق نمی‌افتاد. الان هم شنیده می‌شود؛ هم پول فنرباغچه به قایدی پرداخت شده و هم این بازیکن رفته است! ضمن اینکه بازیکنان تازه جذب شده نیز در زمان مدیریت قبلی به توافق رسیده بودند و این نکته را خودشان هم اذعان دارند.

کدخبر: 912535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟