گواردیولا ناراضی از ستاره نروژی/ این هالندی نیست که من می‌خواهم

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، ارلینگ هالند در حال آماده شدن برای شکستن رکوردهای گلزنی در فصل جدید است. این بازیکن نروژی حتی بعد از بازگشت از تعطیلات هم آرام نمی‌گیرد و جاه‌طلبی خود را از روز اول فصل جدید نشان داده است.

او این موضوع را در اولین بازی تدارکاتی تیمش مقابل یوکوهامای ژاپن نشان داد. هالند در نیمه دوم به شکل تعویضی به میدان آمد و برای زدن دو گل در این بازی تنها به دو لمس توپ نیاز داشت.

از نظر گواردیولا هالند فرم بهتری نسبت به اواخر فصل گذشته دارد، اما هنوز در بهترین فرمش نیست. این مربی اسپانیایی درباره اینکه هالند در هشت بازی آخر پایان فصل خود فقط یک گل به ثمر رسانده گفت: "در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، هالند وضعیت خیلی بهتری دارد. اما هنوز با بهترین نسخه خود فاصله دارد، مثل بقیه بازیکنان. مهمترین چیز برای او گلزنی است. زیرا او در آخرین بازی‌های فصل گذشته در این امر موفق نبود."

هالند فصل گذشته را با 52 گل در تمامی رقابت‌ها به پایان رساند. از جمله ثمر رساندن 36 گل در لیگ برتر . این تعداد گل او را به رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر انگلیس رساند.

سرمربی اسپانیایی درباره روند بهبود عملکرد هالند گفت: "مهمترین چیز ریتم و اصولی است که روی آن کار می‌کنیم. ما هالند را می‌شناسیم و تا چند هفته دیگر ما به همراه او در وضعیت مطلوب‌تری خواهیم بود."

اما پپ گواردیولا مصمم است که این بازیکن نروژی هنوز از بهترین فرم خود فاصله دارد.

کدخبر: 912440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟