ماجرای ورود مدافع تونسی به لیست خرید پرسپولیس/ یحیی تأیید کرد اما...

به گزارش رکنا به نقل از خبر ورزشی ، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع تونسی است. مرتضی بن‌وناس مدافع ملی پوش تونسی که سال قبل در تیم قاسم پاشا ترکیه عصویت داشت، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است و قرمزها برای جذب مرتضی بن‌وناس چراغ سبز نشان دادند. بن‌وناس که در سایت ترانسفرمارکت، ارزش‌گذاری ۱.۵ میلیون یورویی شده، مدافع ۲۹ ساله و چپ‌پا اهل کشور تونس است که در کارنامه او انجام ۶ بازی ملی هم به چشم می‌خورد و تا سال ۲۰۲۱ او همواره در فوتبال باشگاهی تونس کارش را پیش برده و در تیم‌هایی مانند ساحل، بیزرتین و موناستیر تونس سابقه بازی دارد.

نکته جالب در خصوص پیوستن این بازیکن به پرسپولیس این است که خود گل محمدی مدافع تونسی را انتخاب نکرده و این گزینه‌ای بود که باشگاه پرسپولیس به یحیی معرفی کرد و سرمربی پرسپولیس هم بعد از بررسی شرایط این بازیکن و دیدن فیلم‌های بازی بن‌وناس، برای جذب این بازیکن تاییدیه لازم را داد. فصل قبل هم درویش برای خرید لوکادیا همین فرمول را پیاده کرد و نتیجه هم داد.

لوکادیا هم گزینه یحیی گل محمدی نبود و مدیران پرسپولیس این بازیکن را به یحیی پیشنهاد دادند و گل محمدی بعد از تایید لوکادیا، تاکید کرد که مهاجم هلندی جذب شود. حالا درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس بار دیگر همین فرمول را در این فصل استفاده کردند و گزینه‌ای که به آن‌ها معرفی شد را به یحیی ابتدا معرفی کردند و بعد از تایید او، مذاکرات را با گزینه مورد نظر شروع کردند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مرتضی بن‌وناس برای پرسپولیسی شدن خواهان دریافت دستمزد ۸۰۰ هزار دلاری شده ولی مدیران پرسپولیس اعلام کردند نمی توانند چنین پولی را پرداخت کنند. چانه‌زنی‌ها برای کم کردن دستمزد این بازیکن ادامه دارد و در صورتیکه توافقات نهایی حاصل شود، این بازیکن به زودی در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

کدخبر: 912164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟