کمربند قهرمانی مسابقات کشوری ماهیگیری ورزشی به استان  گلستان رسید

  به گزارش رکنا، این رویداد به همت انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون ورزشهای ساحلی و دریایی جمهوری اسلامی ایران به ریاست امیر مصدق و حمایت شرکت نوسازی و عمران چیتگر، تحت عنوان یادواره شهدای گمنام خلیج فارس از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ تیرماه در بزرگترین جزیره مجموعه فرهنگی ورزشی دریاچه شهدای خلیج فارس(جزیره ابوموسی) واقع در تهران برگزار شد و ‎ ۳۵ تیم ۳ نفره از سراسر کشور به مدت ۵۰ ساعت به رقابت پرداختند.

 

‎این مسابقات که مرحله اول انتخابی تیم ملی در رشته کارپ محسوب میشد با حضور چهره‌های شاخص و با تجربه این رشته در سطحی نزدیک به استانداردهای بین‌المللی برگزار شد و در نهایت نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر مشخص شدند:

‎مقام اول تیم کاسپین کارپ از استان گلستان

حمیدرضا حاجی عسکرلی(کاپیتان)

مهراد یاغچی

احسان بلندی

وزن ماهی ۹.۱۳۵

‎مقام دوم تیم ایزی بیت از استان تهران

‎مبین شیرگیر (کاپیتان )

آرش ایزدی

وزن‌ماهی ۸.۵۰۰

 

‎مقام  سوم تیم نیک بیت

فرید نیاکان(کاپیتان)

محمد یوسفی

میلاد نگهدار

وزن ماهی  ۷.۱۴۵

 شایان ذکر است که کلیه ماهی های صید شده در این رقابت پس از ریکاوری و درمان با اسپری مخصوص آنتی باکتریال (تتراسایکلین)  در سلامت کامل که شاخصه ماهیگیری ورزشی است، مجددا در بستر دریاچه رها شدند.

همچنین به تیم های برتر مسابقات به ترتیب 200 میلیون ریال ، 150 میلیون ریال و 100 میلیون ریال جایهز نقدی تعلق گرفت و برای نخستین بار هم مدال اختصاصی ماهیگیری هم به نفرات برتر اهدا شد.

‎ این رقابتها با مشارکت و مساعدت وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی ، شرکت نوسازی و عمران چیتگر و شهرداری تهران برگزار شد.

کدخبر: 910990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟