شاگردان ژاوی امریکایی‌ها را شرمنده کردند (عکس)

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، اعضای تیم بارسلونا بعد از پروازی 12 ساعته وارد لس آنجلس شدند. آنها پیش از ورود به هتل محل اقامت‌شان با استقبال باشکوهی از سوی هوادارانشان مواجه شدند.

بیش از 100 هوادار که از ساعت ها قبل مقابل هتل محل اقامت آبی اناری ها تجمع کرده بودند، با رسیدن دو اتوبوس حامل اعضای تیم، آن جا را روی سر خود گذاشتند.

بازیکنان تیم بارسلونا که انتظار چنین حجمی از استقبال را نداشتند زمان زیادی را صرف امضا دادن به هواداران گرفتن عکس یادگاری با آنها کردند.

بارسلونا

کاروان بارسا با دو اتوبوس، که یکی حامل بازیکنان و دیگری حامل کادر فنی بود خود را به هتل رساند و مدیران نیز با اتومبیل های شخصی و از مسیری متفاوت وارد هتل شدند.

سرجینو دست ، ستاره امریکایی بارسلونا یکی از بازیکنانی بود که با بیشترین استقبال مواجه شد و خیلی دیرتر از بقیه وارد هتل شد چرا که تقریبا با تک تک هواداران حاضر عکس یادگاری انداخته و به ابراز احساساتشان پاسخ داد.

بارسلونا

این حرکت بازیکنان بارسلونا که بعد از یک سفر طولانی زمان نسبت زیادی را به هواداران اختصاص داده بودند بسیار قابل تحسین بود و صدها بارسایی حاضر مقابل هتل را بعد از یک انتظار طولانی، راضی به خانه هایشان فرستاد.

اعضای تیم بارسلونا شنبه هفته آینده به سانتا کلارا می‌روند تا اولین بازی خود در  تور امریکا را مقابل یوونتوس انجام دهند.

بارسلونا

بارسلونا

کدخبر: 910916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟