هافبک استقلال درخواست جدایی داد/ نکونام تصمیم می گیرد

به گزارش رکنا، یکی از بازیکنانی که تابستان گذشته و با نظر مدیریت باشگاه به استقلال پیوست، امید حامدی فر نام دارد. بازیکنی که در صنعت نفت بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حتی آجورلو برای جذب این بازیکن، شخصا با منصوریان که در لیگ بیست و یکم هدایت آبادانی ها را برعهده داشت، تماس گرفت. موضوعی که بعدها توسط سرمربی فعلی فولاد نیز تأیید شد.

در روزهایی که هنوز ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشده بود، حامدی فر با آبی ها به توافق دست یافت و با قطعی شدن حضور مرد پرتغالی روی نیمکت این تیم، از خرید جدید و جوان تیم نیز رونمایی شد. اما ساپینتو در طول فصل چندان از حامدی فر استفاده نکرد و این بازیکن اغلب نیمکت نشین بود.

در دیدار برگشت برابر سپاهان بود که بالاخره حامدی فر نخستین بازی خود را برای استقلال انجام داد و با وجود شکست 2 بر صفر آبی ها در آن بازی، این بازیکن مورد تحسین هواداران نیز قرار گرفت. در ادامه فصل، حامدی فر در 13 مسابقه برای تیم ساپینتو به میدان رفت و برابر تراکتور نیز یک پاس گل داد.

اما حالا و با توجه به تغییر قوانین سازمان لیگ برای فصل جدید، حامدی فر در فهرست بازیکنان بزرگسال تیم قرار می گیرد و این مسئله احتمال جدایی او را افزایش داده بود. حالا نیز از باشگاه استقلال خبر می رسد که این بازیکن با ارسال نامه ای رسمی به مدیران باشگاه اعلام کرده که قصد جدایی دارد.

به گزارش ورزش سه، حامدی فر 23 ساله که با بدشانسی و به دلیل تغییر قوانین باید نامش در فهرست بازیکنان بزرگسال قرار بگیرد، قصد دارد راهی تیمی شود که بتواند بیشتر به میدان برود و توانایی های خود را به نمایش بگذارد. از این رو، او درخواستی را ارسال کرده و خواهان جدایی است.

باید دید که مدیران استقلال در این خصوص چه تصمیمی خواهند گرفت. طبق قوانین جدید، اگر بازیکنی به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود، جایی را در فهرست تیم مبدأ پر نخواهد کرد. در نتیجه آبی ها می توانند با جدایی قرضی و یا حتی قطعی حامدی فر موافقت کنند. همه چیز در گرو تصمیم نکونام در خصوص این بازیکن است. گفته می شود ذوب آهن یکی از تیم های خواهان جذب هافبک استقلال است.

کدخبر: 910745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟