اولین صحبت‌های فان‌درسار بعد از بازگشت به زندگی

به گزارش رکنا و به نقل از ایسنا، ادوین فن‌درسار پس از خون‌ریزی مغزی در تعطیلات تابستانی خود در کرواسی، مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و بالاخره بعد از مدت‌ها برای اولین بار صحبت و از حمایت‌هایی انجام شده تشکر کرد.

فن‌درسار که همچنان در بیمارستان بستری است، گفت: اول از همه می‌خواهم از همه برای پیام‌هایی ‌حمایتی‌شان تشکر کنم. خوشحالم که دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه نیستم. البته هنوز در بیمارستان هستم و باید تحت مراقبت باشم و فکر می‌کنم هفته آینده به خانه بروم و قدم بعدی در زندگی‌ام را بردارم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال هلند و تیم‌های منچستریونایتد و آژاکس که آخرین بار به عنوان مدیر  آژاکس کار کرد، مدتی است از سمت خود کناره‌گیری کرده و اکنون فعالیتی در فوتبال ندارد.

آژاکس آمستردام فصل گذشته نتوانست به عنوان قهرمانی در لیگ هلند برسد و در نهایت سوم شد. به همین خاطر فان‌درسار ۵۲ ساله که اسطوره این باشگاه محسوب می‌شود، باشگاه محبوبش را ترک کرد.

فن‌درسار در طول دوران حرفه‌ای خود علاوه بر منچستریونایتد در تیم‌های آژاکس، یوونتوس و فولام بازی کرد. او ۱۳۰ بازی نیز برای تیم ملی هلند انجام داد.

کدخبر: 910691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟