ستاره جدید رئال، اسپانیایی را با فحش یاد می‌گیرد!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، جود بلینگام در یکی از بزرگترین انتقال‌های تابستان امسال از دورتموند راهی رئال مادرید شد و این روزها در کنار دیگر ستاره‌های تیم جدیدش برای فصل 24-2023 آماده می‌شود. او در یک گفت و گوی تلویزیونی به نکات جالبی از هفته‌های نخست حضورش در رئال اشاره کرد:

حضور در بزرگترین تیم دنیا

هر لحظه از حضورم در تمرینات کنار هم‌تیمی‌هایم در رئال مادرید واقعا سرگرم کننده است. رئال بزرگترین تیم دنیاست و واقعا خوشحالم که می‌توانم فرصت بازی در آن را پیدا کنم.

کروس، ستاره‌ای که بلینگام شیفته اوست

برای کسی که فوتبال کروس را از بیرون دیده است، اکنون دیدن او از نزدیک لذت‌بخش است. او یک استاد است. یکی از چیزهایی که من متوجه آن شده‌ام، جزئیات دقیق در ارسال‌هایش است. او توپ را دقیقا به جایی می‌فرستد که می‌خواهد.

بلینگام

بدنسازی‌های طاقت فرسای آنتونیو پینتوس

ما می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن برای فصل جدید آماده شویم و او این کار را انجام می‌دهد. پینتوس ما را تحت فشار قرار می‌دهد و این چیزی است که در آن مهارت دارد و من دوستش دارم. او یک فرد عالی و حرفه‌ای است که شاید تمرینات در این مقطع ناخوشایند باشد ولی در طول فصل به نفع‌مان خواهد بود

یادگیری اسپانیایی از براهیم دیاز و لوکاس واسکز

آنها بچه‌های خیلی خوبی هستند و من دوست دارم کنارشان باشم. آنها خوب انگلیسی صحبت می‌کند و در کنار آن اسپانیایی من هم در حال پیشرفت کردن است. براهیم و لوکاس بهترین معلم‌های من هستند که کمک می‌کنند اسپانیایی یاد بگیرم. آنها فحش هم به من یاد می‌دهند! (باخنده)

شهر مادرید

در شهر قدم زده‌ام اما خیلی نه! چون بعد از تمرینات خیلی خسته هستم و نمی‌خواهم هر روز برای شام بیرون باشم. هر چند اگر فرصتش را پیدا کنم خیلی دوست دارم در شهر قدم بزنم و با یک فرهنگ جدید آشنا شوم چرا که به نظرم اهمیت زیادی دارد.

کدخبر: 910689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟