خطر بیخ گوش PSG/ فرار امباپه از پاریس!

به گزارش رکنا و به نقل از ورزش سه ، کیلیان امباپه دیروز به تمرینات پیش فصل پی اس جی اضافه شد و انتظار می‌رود امروز اولین تمرین روی چمن را انجام دهد. در این تمرین قرار است ناصر الخلیفی نیز حاضر باشد ولی بر خلاف انتظارات او با ستاره تیمش ملاقات نخواهد کرد و صرفا به یک سخنرانی کوتاه برای بازیکنان اکتفا می‌کند. کنایه به امباپه در اظهارات الخلیفی دور از انتظار نیست.

او 12 روز پیش به امباپه اولتیماتوم داد که یا باید تمدید کند یا همین تابستان برود. امباپه اما توجهی به این موضوع ندارد و بارها تاکید کرده که فصل پیش رو در پاریس خواهد ماند. او دو هفته بعد قسط اول پاداش وفاداری خود را نیز دریافت خواهد کرد که رقمی نزدیک به 60 میلیون یورو است.

در واقع هیچ فرمول قانونی برای جدایی مهاجم فرانسوی وجود ندارد و پی اس جی نمی‌تواند امباپه را به زور بیرون کند. الخلیفی نمی‌تواند هیچ فوتبالیستی را مجبور به انتقال به باشگاهی دیگر کند و هیچ قانونی برای این مهم وجود ندارد. یک باشگاه نمی‌تواند فوتبالیستش را برخلاف میل او به تیمی دیگر انتقال دهد و یا با فشار، آن بازیکن را از حضور در تمرین منع کند. همانطور که در مقررات فیفا و در ماده 14 آمده، هرگونه فشار یا زور توسط باشگاه مورد نظر می‌تواند به معنای فسخ فوری قرارداد توسط بازیکن با دلیل موجه باشد. از این رو، پاری سن ژرمن باید به شدت مراقب تمام اتفاقاتی باشد که در اطراف امباپه رخ می‌دهد.

کدخبر: 910437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟