اتفاق عجیب در تیم ملی/ 9 ماه بدون حقوق!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، تمرین صبح امروز تیم ملی نوجوانان ایران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و فرصتی دست داد تا خبرنگاران با حسین عبدی ، سرمربی تیم ملی نوجوانان، گپ و گفتی داشته باشند.

در این گفتگو، عبدی در پاسخ به یک سوال مبنی بر اینکه آیا بازیکنان تیم ملی و اعضا پاداش صعود به جام جهانی را گرفتند، اظهارات تعجب‌برانگیزی داشت و پرده از موضوعی برداشت که شاید در ادامه تیم ملی را با مشکل مواجه کند.

عبدی در خصوص پاداش گفت: "ما اصلا در رابطه با این قضیه صحبتی نداشتیم. یک بار فقط در فدراسیون در مورد برنامه ریزی کارها صحبت کردیم ولی خب امیدوارم این اتفاق بیفتد. چون همکاران ما 9 ماه است دریافتی نداشته اند. یک موقعی هست و نمی دهند، یک موقعی نیست و نمی دهند. ما به این چیزها کار نداریم. تمرکز ما پولی نیست، افتخار ملی است. با این که حقوق و پاداش و پول تو جیبی نگرفته اند، ولی کار کردند."

البته سرمربی تیم ملی در ادامه خیال دوستداران تیم ملی را از کادرش راحت کرد و گفت: "این چیزها اگر باشد به مراتب بهتر است، ولی اگر نباشد هم در شرایط سخت به جام جهانی رسیدیم. امیدواریم این مسائل درست شود به هرحال اعضای کادر هم خانواده دارند، بچه ها هم هزینه دارند. بچه ای که در این سطح می خواهد بازی کند، باید تغذیه خوب داشته باشد، کفش خوب داشته باشد. یک نوجوان از کجا 15 میلیون بیاورد کفش خوب بپوشد. در مورد پاداش هم اگر برای یک تیم انجام می دهند، برای بقیه هم باید انجام دهند. اگر به جام جهانی رفتیم، فقط تلاش و سعی و همدلی بوده است و مطمئنا برنامه ریزی و تاکتیک خوب."

کدخبر: 910064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟