عبدی: درهای تیم‌ملی به روی استعدادهای درخشان باز است

«حسین عبدی» سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: در گذشته به مدت 2 سال سرمربی نوجوانان بودم و سابقه همکاری با این بچه‌ها را داشتم. تیم ما باید از از 21 تا 30 اردیبهشت در رقابت‌های کافا به میزبانی تاجیکستان شرکت کند؛ اردوی آماده‌سازی را از روز دوشنبه، 5 اردیبهشت ماه تا قبل از اعزام به این مسابقات برگزار خواهیم کرد. خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است و بازیکنان در شرایط ایده‌الی قرار دارند و امیدوارم که بتوانیم دست پر از مسابقات خارج شویم.

وی درخصوص طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال که در سراسر کشور انجام شده است، ادامه داد: فدراسیون و کمیته جوانان با همفکری یکدیگر بازیکنان بیشماری را مورد ارزیابی قرار دادند در این بین 50 نفر را انتخاب کردند در 2 اردو بین المللی شرکت دادند و در نهایت بازیکنانی که نسبت به سایرین مستعدتر و از سطح کیفی بالاتری برخوردار بودند را درقالب یک تیم به مسابقات فرستادیم که خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی هم داشتند.

سرمربی تیم نوجوانان تصریح کرد: به جز این گروه، ما طرح استعدادیابی را در رده سنی جوانان و نوجوانان ادامه دادیم که حدود 85 نفر از بازیکنان را سنجیدیم که از این بین 35 نفر که امتیازات بالاتری کسب کرده بودند را انتخاب کردیم. خوشبختانه استعدادهای بی‌شماری در رده سنی جوانان و نوجوانان در ایران وجود دارد که همیشه آن را به یک باغ میوه تشبیه می‌کنم که تاکنون تنها نیمی از آن را چیده‌ایم. انشاالله بعد از اتمام مسابقات کافا و اردوی تیم ملی، دوباره طرح استعدادیابی را از نو استارت می‌زنیم چرا که هرگز درهای تیم‌ملی به روی استعدادهای درخشان بسته نخواهد بود.

کدخبر: 773692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟