تهدید ستاره مدنظر PSG: انگشتت را قطع می‌کنیم!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، پاری سن ژرمن در این تابستان بیشتر درگیر حواشی مربوط به کیلیان امباپه بوده اما در عین حال در تلاش است تا تیمش را تقویت کند.

لوئیس انریکه خواهان تقویت خط حمله این تیم است و از مدیران پی اس جی خواسته که برای جذب یک مهاجم نوک تراز اول و در کلاس جهانی در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال اقدام کنند.

ولاهوویچ گزینه اصلی برای پاری سن ژرمن به حساب می‌آید. مدیران یوونتوس آماده هستند تا با دریافت پیشنهادی خوب با فروش او موافقت کنند و گفته می‌شود که او با این باشگاه به توافق شخصی هم رسیده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که هواداران متعصب پی اس جی چندان از این موضوع راضی نیستند. هنوز پیوستن این بازیکن به این باشگاه رسمی نشده اما آنها پیامی تهدیدآمیز خطاب به او ارسال کرده‌اند.

هواداران پی اس جی روز گذشته در حالی که بنری در دست داشتند بیرون از پارک دو پرنس کنار هم جمع شدند. روی این بنر نوشته شده بود:« اگر به اینجا بیایی، هر سه انگشتت را قطع خواهیم کرد.»

دوشان ولاهوویچ

این پیام اشاره به سه انگشتی دارد که ولاهوویچ در زمان بازی برابر تیم ملی صربستان نشان داده بود و در واقع پیامی برای نشان دادن برتری این کشور بر کوزوو است.

دوشان ولاهوویچ

کدخبر: 909946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟