اعتراف جوکوویچ: برابر بهترین تنیسور شکست خوردم

به گزارش رکنا ، نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان با شکست نواک جوکوویچ ، پرافتخارترین تنیسور جهان و مدافع عنوان قهرمانی هفت دوره ویمبلدون ، او را در رسیدن به رکورد تاریخی فتح ۲۴ گرنداسلم ناکام گذاشت.

در جریان دیدار حساس و مهیج فینال تنیس گرنداسلم ویمبلدون، کارلوس آلکاراس ، نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان از اسپانیا و نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان، مقابل نواک جوکوویچ، پرافتخارترین تنیسور مردان جهان، به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

جوکوویچ بعد از بازی اینگونه به شکست برابر نابغه جدید تنیس واکنش نشان داد: وضعیت برای من و البته حریف به خوبی پیش نرفت البته باید در پایان به او و تیمش به خاطر این عملکرد خوب تبریک گفت. پایان بازی برای آلکاراس خوب بود. من فکر می‌کردم که روی زمین خاکی برابر آلکاراس به مشکل می‌خورم و نه زمین چمن اما ظاهرا داستان فرق می‌کند. به آلکاراس به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: من اصلا شکست را به ویژه در چنین بازی‌هایی دوست ندارم اما وقتی اعصابم آرام می‌شود باید شکرگذار این همه پیروزی و موفقیتی باشم که به دست آورده‌ام. شکست در فینال مساله‌ای طبیعی است. اکنون خوشحال نیستم اما فردا دوباره خوشحال خواهم شد. من در آستانه پیروزی بودم و به همین خاطر قبول کردن این شکست برایم سخت است. روزهای سختی را برای تجربه چنین لحظاتی پشت سرگذاشتم اما متاسفانه با قهرمانی همراه نشد.

جوکوویچ در پایان گفت: من انسان خوش شانسی هستم که چنین بازی‌هایی را بارها تجربه کرده‌ام. این بازی تاریخ‌ساز خواهد شد. من امروز برابر بهترین تنیس باز شکست خوردم اما این شکست را فراموش می‌کنم و به آینده فکر خواهم کرد. باید اعتراف کنم که انتظار این سناریو را نداشتم.

کدخبر: 909919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟