نصیرزاده‌: ما نباید به سازمان بازرسی جواب بدهیم!

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، هوشنگ نصیرزاده در مورد ضرب‌الاجل سازمان لیگ برای ارائه قراردادهای ارزی و ریالی بازیکنان و مربیان تیم تراکتور تا تاریخ 27 تیر ماه با توجه به درخواست سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: دو نوع بازرسی داریم، بازرسی حوزه فوتبال که همیشه برقرار است و بازرسان فدراسیون و سازمان لیگ می‌توانند به همه باشگاه‌ها سر بزنند.  تراکتور در بخش بازرسی از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هیچ مشکلی ندارد. همیشه می‌توانند از ما سوال کرده و جواب دریافت کنند. این حق همیشگی‌شان است. یک بازرسی نیز مربوط به سازمان بازرسی کل کشور و در رابطه با باشگاه‌هایی است که از محل بودجه عمومی استفاده می‌کنند. آنها هم می‌توانند به حوزه باشگاه‌های دولتی ورود کنند.

وی افزود: تراکتور از اعتبارات عمومی استفاده نمی‌کند و قطعا سازمان بازرسی به همین دلیل از ما سوال نخواهد کرد. فقط پاسخ مجموعه فوتبال را می‌دهیم اما درمورد باشگاه‌هایی که از اعتبارات عمومی استفاده می‌کنند،  علاوه بر بازرسان حوزه فوتبال باید بازرسی کل کشور نیز ورود کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص اینکه آیا سازمان بازرسی پس از ارائه چنین درخواستی به سازمان لیگ اعلام کرده که باید از این باشگاه نیز بازرسی شود، گفت: خیر. خود سازمان لیگ از تراکتور چنین درخواستی کرده است، اما سازمان بازرسی اعلام نکرده که باید قراردادهای تراکتور بررسی شود. سازمان لیگ برای بخشی که خودش می‌تواند نظارت کند، به ما نامه داده است. یعنی حراست فدراسیون فوتبال می‌تواند در مورد قراردادهای تراکتور بررسی‌های لازم را انجام بدهد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد:‌ باشگاه تراکتور از وضعیت بازرسی قراردادها پشتیبانی می‌کند. به این دلیل که به برخی بازیکنان فصل گذشته خود پیشنهاد دو برابر دادیم اما حاضر به انعقاد قرارداد با تراکتور نشدند و به تیم‌های دیگری رفتند. قطعا این موضوع به این مفهوم است که پول بیشتری از آن باشگاه‌ها دریافت کرده‌اند.

وی در مورد آخرین وضعیت جذب ایمن‌حسین ، مهاجم تیم ملی عراق عنوان کرد: در حال مذاکره و گفت‌وگو با او هستیم ضمن اینکه با یک مهاجم انگلیسی نیز صحبت می‌کنیم که در لیگ برتر سابقه بازی دارد. قرار است این بازیکن که اسم تقریبا بزرگی هم دارد به زودی به ما جواب بدهد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص دلیل پیشنهاد ندادن این باشگاه به مهاجمان داخلی گفت: آیا مهاجم داخلی باکیفیتی مانده که بخواهیم جذبش کنیم؟ یک باشگاه تمام مهاجمان خوب داخلی را جمع کرده و  تراکتور مجبور است به نفرات خارجی پیشنهاد بدهد.

نصیرزاده در مورد آخرین وضعیت شکایت از کاوه رضایی توضیح داد: بار دیگر شکایت‌نامه خود از این بازیکن را تنظیم کرده و به کمیته وضعیت ارائه دادیم. البته رضایی نیز با پرداخت 20 هزار فرانک سوئیس شکایتی را در دادگاه CAS ارائه و از این دادگاه تقاضای داور کرده است. از آنجایی که فدراسیون فوتبال تراکتور و استقلال حاضر به پرداخت هزینه داور نشده و سهم خود را ندادند، کل پول 4 داور را باید خود رضایی پرداخت کند.

وی در مورد اینکه آیا شجاع خلیل‌زاده قرار است در طول فصل بازوبند کاپیتانی این تیم را ببندد گفت:‌ شجاع بازیکن بزرگی است که در سال‌های اخیر سابقه حضور در تیم ملی را داشته است. می‌تواند نقش خیلی خوبی برای تیم ایفا کند. الان نیز جایگزین محمدرضا اخباری و مهدی کیانی شده است.

مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا به جز مهاجم، بازیکن دیگری جذب خواهند کرد گفت: فقط 2 مهاجم می‌خواهیم.

نصیرزاده در مورد بازگشت شاگردان پاکو خمز از اردوی ترکیه گفت:‌ اردوی بسیار خوبی بود و تیم هر روز بهتر شد. افت بدنی ناشی از تمرینات فشرده را در هفته آینده سپری می‌کنیم. قبل از آغاز لیگ برتر نیز یک بازی در تبریز و یک بازی دوستانه در تهران انجام می‌دهیم  تا به خوبی برای دیدار با سپاهان آماده شویم.

کدخبر: 909715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟