قلعه نویی حرف‌هایی می‌زد که خجالت می‌کشیدم/ او از لحاظ فنی ضعیف بود

به گزارش رکنا، مدافع پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مصاحبه ای مفصل با خبرگزاری مهر درباره ناگفته‌های دوران فوتبال خود صحبت کرده است. میثم حسینی در بخشی از این گفت و گو، انتقادهای تندی از امیر قلعه نویی سرمربی سابق استقلال و فعلی تیم ملی مطرح کرده است.

صحبت های او در خصوص قلعه نویی به شرح زیر است:

*امیر قلعه نویی با سروصدای زیادی سرمربی استقلال شد. متاسفانه او با تعدادی از بازیکنان رابطه خوبی نداشت و نمی‌توانست با برخی‌ها کنار بیاید. در آن زمان قلعه نویی حرف‌هایی می‌زد که خنده دار بود. من به عنوان یک بازیکن جوان در استقلال از حرف‌های او خجالت می‌کشیدم و برایم عجیب بود که یک مربی چطور این حرف‌ها را می‌زند.

*در آن زمان استقلال در کوران مسابقات لیگ داخلی و لیگ قهرمانان بود. چون در ترکیب اصلی بودم از لحاظ بدنی خسته بودم. یکبار از قلعه نویی خواستم تا کمی استراحت کنم اما قبول نکرد. حتی به یکی از مربیان وقت آن زمان گفتم که به قلعه نویی بگوید اما او گفت "من جرات نمی‌کنم چون اخلاق او را می‌شناسم". من هم مجبور شدم در تمرین حاضر شوم و همان روز بدلیل خستگی زیاد پایم شکست و اختلاف ما از آن زمان بیشتر شد.

*وقتی پایم شکست از قلعه نویی خواستم اجازه دهد تیم را ترک کرده و در خانه استراحت کنم تا از لحاظ روحی و رسیدگی کنار خانواده زودتر بهبود پیدا کنم اما او قبول نکرد و گفت باید در هتل بمانی و برای آمادگی بالا تنه وزنه کار کنی، برایم بسیار عجیب بود مچ پایم تا زانو در گچ بود. در تمام آن مدت میثم بائو که هم اتاقی ام بود از من پرستاری می‌کرد که واقعاً از او ممنونم که در آن شرایط سخت من را تنها نگذاشت. آن زمان فهمیدم که قلعه نویی مایل نیست در استقلال بمانم و حس خوبی هم نسبت به من ندارد

*قلعه نویی تعدادی بازیکن «سوگلی» داشت که هر تیمی می‌رفت آنها را هم با خودش می‌برد و حالا آنها باید بازی می‌کردند و آمادگی چندان ملاک نبود. من بعد از بهبود آنقدر خوب بودم که امیر آبادی که از دوستان بسیار خوب من است نیمکت نشین شد، یادم هست مقابل تیم صبا گل زدم و رفتم مهدی را در آغوش گرفته و گل را به او تقدیم کردم اما خیلی‌ها در اوج آمادگی باید کنار می‌رفتند و جایشان را به سفارشی‌ها می‌دادند.

*رابطه ما هرروز بدتر می‌شد اما من سکوت کردم، به من فشار آوردند که باید به نفت بروی چون می‌خواهیم ایمان موسوی را به استقلال بیاوریم. من آن زمان چند پیشنهاد داشتم اما آقایان اصرار داشتند به نفت بروم. سپاهان، فولاد و تراکتور من را می‌خواستند اما نتوانستم به این تیم‌ها بروم. من هرروز سه نوبت تمرین می‌کردم و در اوج آمادگی بودم اما متاسفانه آمادگی ملاک نبود، حتی به فتح الله زاده (مدیرعامل استقلال) گفتند به من پول ندهد. من که بازیکن ثابت استقلال بودم حالا تحت فشار شدید بودم که از استقلال جدا شوم و بالاخره آنها موفق به این کار شدند. ایمان موسوی جایگزین من در استقلال شد. چهار سال بعد با ایمان در سیاه جامگان هم تیمی شدم و او گفت "ای کاش به استقلال نمی‌آمدم چون آقایان فوتبالم را نابود کردند. "

*در آخرین روزهای حضورم در استقلال با هر شیوه‌ای به من انگ می‌زدند تا مقابل هواداران قرارم دهند و بگویند طرفداران استقلال میثم حسینی را نمی‌خواهند و ما به نظر هواداران احترام می‌گذاریم. در تمرین استقلال و پرسپولیس هر قشری حضور دارند که متاسفانه آقایان از این موضوع سوء استفاده کردند و تهمت‌های زیادی به من زدند. هرگز آنها را نمی بخشم. قلعه نویی از لحاظ فنی ضعیف بود و در دوره قلعه نویی چیزی از لحاظ فنی یاد نگرفتم و برخی از بازیکنان هم این موضوع را تایید می‌کردند.

کدخبر: 909656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟