پیشنهاد باشگاه النصر به بایرن مونیخ/  سادیو مانه هدف بعدی سعودی ها

به گزارش رکنا و به نقل از تسنیم ، باشگاه النصر اولین پیشنهاد خود برای خرید سادیو مانه از تیم بایرن مونیخ را ارائه کرد. گویا توماس توخل سرمربی باواریایی‌ها به بال سنگالی گفته است که از حضور در ترکیب اصلی مطمئن نباشد، چرا که عملکرد فصل گذشته‌اش چندان چنگی به دل نزد. از طرفی بایرن مونیخ در تلاش است که با جذب هری کین از تاتنهام جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند.

در همین حال نشریه الریاضیه عربستان نوشته است که باشگاه النصر که به دلایلی انضباطی توسط فیفا از خرید بازیکن در سه پنجره نقل و انتقالات محروم شده، آماده پرداخت بدهی‌اش به باشگاه لسترسیتی و لغو این محرومیت است. رسانه سعودی اما اشاره‌ای به رقم پیشنهادی تیم النصر نداشته است.

الریاضیه نوشته است که مدیران باشگاه النصر با همتایان آلمانی‌شان وارد مذاکره شده‌اند و باواریایی‌ها برای فروش مانه 31 ساله رقمی بین 20 تا 30 میلیون یورو می‌‌خواهند.

مانه که تابستان سال گذشته از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست، در این تیم روزهای چندان پرفروغی را سپری نکرد و اکنون هم او و هم مدیران باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که وقت قطع همکاری است. در واقع فصل گذشته زمانی که او با هم‌تیمی‌اش لروی سانه درگیری فیزیکی پیدا کرد و او را کتک زد، اعلام شد که بایرن مونیخ قصد فروشش را دارد.

کدخبر: 909617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟