پرسپولیس و رادوشویچ: نقره داغ ۲۰ میلیاردی!

به گزارش رکنا و به نقل از ورزش سه ، پانزده جولای، آخرین مهلت پرسپولیس برای پرداخت قسط سوم طلب بوژیدار رادوشویچ بود اما باشگاه پرسپولیس این روز را با سکوت معنادار در مورد این پرونده سپری کرد.

نکته مهم این است که پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار یورو تا این روز به رادو پرداخت می‌کرد و در غیر این صورت متحمل جریمه ۲۰۰ هزار یورویی می‌شد که مجموعا رقمی بیشتر از بیست میلیارد تومان را شامل می‌شود

همچنین شکایت دوباره رادوشویچ برای این پرونده ممکن است دردسری تازه برای تیمی باشد که لایسنس حرفه‌ای خود را با ملاحظات ای اف سی، از این کنفدراسیون دریافت کرده است.

تعطیلی سیستم بانکی در اروپا

از شب گذشته شایعاتی پیرامون عدم پرداختی باشگاه پرسپولیس به رادوشویچ منتشر شده اما اسنادی که به مشاهده خبرنگار ما رسیده نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس پیش از ۱۵ جولای پرداختی خود را انجام داده اما به دلیل تعطیلی آخر هفته در سیستم بانکی اروپا، به حساب دروازه‌بان کروات ننشسته است.

نگرانی بزرگ پرسپولیس از تحریم

باوجود پرداختی پرسپولیس اما ممکن است یک بار دیگر تحریم بانکی ایران و ردیابی این رقم، باعث شود تا پول پرسپولیس بلوکه و با دیرکرد در پرداخت، ۲۰۰ هزار یورو جریمه معادل ۱۲ میلیارد تومان برای این باشگاه اعمال شود.

 یک بحران تازه پیش روی پرسپولیس

یک منبع موثق در این پرونده که نخواست نامش فاش شود اعلام کرده که میزان پرداختی پرسپولیس به رادوشویچ کمتر از ۲۰۰ هزار یورو بوده و در صورتی که این ادعا درست باشد، حتی اگر پول به حساب بنشیند، جریمه برای سرخپوشان اعمال می‌شود.

ارسال رسید پرداختی به رادوشویچ

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که قرمزها سروقت طلب بوژیدار رادوشویچ را به حساب او واریز کردند و حتی رسید پرداختی را هم به او ارسال کردند. اما حتی در این رسید هم پرداخت موفق به روز دوشنبه موکول شده است. البته رادو در این باره واکنشی نداشته و این موضوع را تایید نکرده است.

فرار پرسپولیس از تحریم با ایتالیا

حساب وکیل بوژیدار رادوشویچ متعلق به کشور کرواسی است که طبیعتا سیستم بانکی این کشور به تحریم‌های بین‌المللی پایبند است و امکان پرداخت از ایران وجود ندارد. با این حال شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس از طریق کشور ایتالیا توانسته پرداختی را انجام دهد.

سکوت مرموز باشگاه پرسپولیس و رادوشویچ

در این بین هر دو طرف ماجرا در سکوتی معنادار به سر میبرند. از یک سو باشگاه پرسپولیس باوجود ارسال رسید به رادوشویچ، اطلاعیه رسمی منتشر نکرده و از سوی دیگر دروازه‌بان کروات باتوجه به اینکه از پرداخت پرسپولیس مطمئن نیست، در این مورد اظهارنظر نمی‌کند.

شایعه عجیب در مورد حذف از آسیا

در این بین شایعاتی وجود دارد که در صورت عدم پرداختی پرسپولیس، این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد و اعتبارنامه این تیم باطل می‌شود. اما همه اظهارات مسئولان مجوز حرفه‌ای حاکی از آن است که باتوجه به صدور لایسنس، در این زمینه خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

لازم به ذکر است که بوژیدار رادوشویچ شکایت خود را بر مبنای قرارداد سه ساله‌ای طرح کرده که در دوره محمدحسن انصاریفرد امضا شد و علاوه بر افزایش مدت و مبلغ قرارداد، دریافتی او را از دلار به یورو تغییر داد.

کدخبر: 909494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟