کوبا با پیروزی مقابل ایران نجات یافت!

به گزارش رکنا، فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پایان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2023 نوشت: خبرهای مهمی از هر سه دیدار برگزار شده در آناهایم در آخرین روز رقابتی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ منتشر شد. فرانسه آلمان را شکست داد و آخرین بلیت صعود به مرحله بعدی لیگ ملت‌ها را کسب کرد. همچنین آمریکا میزبان مقابل بلغارستان به پیروزی رسید تا در آخرین لحظه، مقام اول لیگ ملت‌ها در مرحله مقدماتی را تصاحب کند.

بنجامین تونیوتی پاسور و کاپیتان تیم ملی فرانسه پس از پیروزی مهم در بازی آخر خود در لیگ ملت‌ها گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و کمی مشکل داشتیم. تیم ملی والیبال آلمان عملکرد خوبی داشت. در ادامه بازی، ما دفاع خوبی داشتیم. می دانستیم که برای رفتن به مرحله بعدی این مسابقات باید این بازی را ببریم و خوشحالیم که به جمع ۸ تیم برتر نهایی صعود می‌کنیم. تیم های خوب زیادی در والیبال وجود دارد و هر کسی می تواند در گدانسک عنوان قهرمانی را کسب کند.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به شکست والیبال ایران نوشت: کوبای تازه کار، ایران را شکست داد تا در VNL همچنان باقی بماند. چین که پایین رده را کسب کرده است باید از جایگاه خود در لیگ ملت‌ها در جام چلنجر دفاع کند.

فدراسیون جهانی ادامه داد: کوبا فقط نیاز داشت در آخرین بازی خود مقابل ایران یک ست را ببرد تا از سقوط به چلنجر کاپ دور شود. در عوض، کوبا سه ست را پیروز شد تا یک پیروزی سخت در پنج ست را با نتیجه ۳-۲ (۲۵-۲۲، ۲۶-۲۸، ۲۵-۲۳، ۲۸-۳۰، ۱۵-۲۰) به دست آورد. با این نتایج، چین در انتهای جدول قرار گرفت و باید در چلنجر کاپ مسابقه دهد تا در صورت قهرمانی در آن مسابقات، دوباره به لیگ ملتها برگردد.

کدخبر: 907889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟