سامره: تغییر و تحولات استقلال دیر و بدموقع بود

به گزارش رکنا به نقل از فارس، علی سامره در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر در فصل 23، اظهار داشت: از کریمی بابت زحماتی که در استقلال کشید تشکر می‌کنم. به علی خطیر خوش آمد می‌گویم. او جزو کسانی بود که در این باشگاه کار کرده و با مشکلات باشگاه آشناست. هرچند زمان کم و دیر است، امیدواریم با توانایی‌های او، همکاری دوستان وزارت نشین و افرادی که برای استقلال تا به حال تصمیم گیری کردند، همانطور که قول دادند و خطیر را 48 ساعته منصوب کردند، روزهای خوبی را ببینیم.

وی افزود: تنها خواهشی که داریم به استقلال کمک کنند. ما مدیون و بدهکار این مردم هستیم. در برابر این مردم مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم. امیدواریم این تغییر و تحولات که هرچند دیر و بد موقع بود، اتفاقات خوبی را برای آینده استقلال رقم بزند.

سرپرست استقلال در مورد جلسه امروز با خطیر، گفت: مشکلاتی از سال قبل داریم. بازیکنان 50-40 درصد بیشتر دریافتی نداشتند. برخی بازیکنان باید قراردادشان تمدید شود. باید چند بازیکن به تیم اضافه شوند و همه این ها نیاز به زمان دارد. متاسفانه ما یک هفته طلایی را از دست دادیم. استارتش خورده شده، فکر می‌کنم امشب یا فردا قرار است جلسه خوبی بین نکونام و خطیر برگزار شود و پس از آن خودشان بهتر می‌توانند جوابگو باشند.

سامره در خصوص مطرح شدن اسامی مختلف برای حضور در تیم استقلال، عنوان کرد: این مسائل را خود خطیر بهتر و مسلط‌تر می‌تواند توضیح بدهد. او کم و بیش در جریان اتفاقات اخیر قرار دارد. به استقلال نا آشنا نیست. جزو بهترین گزینه‌هایی بود که وزارت می‌توانست انتخاب کند. امیدواریم حمایت کنند و اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

کدخبر: 907733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟