قول علی دایی به ملی‌پوشان کاراته چه بود؟

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ، درباره حضور علی دایی در تمرین تیم ملی کاراته در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: علی دایی سال ۹۵ که تیم ملی خود را آماده حضور در رقابت‌های جهانی اتریش می‌کرد، به اردوی تیم ملی کاراته آمد و این بار برای دومین مرتبه از تمرین ملی‌پوشان کاراته بازدید کرد.

وی افزود: حضور بزرگان ورزش ایران همچون علی دایی قطعا باعث افزایش روحیه و انگیزه ملی‌پوشان برای کسب موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد شد و جا دارد از او قدردانی کنم. او برای تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت امیدوارم این بار دست پر به ایران بازگردید.

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه "دایی شناخت نسبتا خوبی از کاراته دارد،" گفت: دایی در این دیدار خطاب به ملی‌پوشان کاراته گفت "در صورتی که در رقابت‌های آسیایی مالزی به عنوان قهرمانی برسید یک جایزه پیش من دارید."

هروی در پایان درباره آخرین وضعیت تیم ملی در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و بچه‌ها با انگیزه بالا در حال تمرین هستند. خوشبختانه مصدومیت جدی بین نفراتمان نداریم و مشکل خاصی در تیم وجود ندارد. امیدوارم در روزهای باقی‌مانده نیز شرایط به خوبی پیش برود تا با همه توان در این مسابقات حاضر شویم.

کدخبر: 907636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟