امباپه: بازی در پاریس کمکی به من نمی‌کند!/ می‌خواهم لیگ قهرمانان را ببرم

به گزارش رکنا به نقل از فوتبال 360، کیلیان امباپه در مصاحبه با فرانس‌فوتبال گفت:«بازی برای پی‌اس‌جی کمکی به من نمی‌کند چون این تیم و این باشگاه، چندپاره است! معلوم است که شایعات حول باشگاه زیاد است اما این آزارم نمی‌دهد چون می‌دانم دارم چه‌ می‌کنم.حدود ۴۰ گل باشگاهی و ۱۰ گل در تیم ملی به ثمر رساندم. برای پنجمین سال متوالی در لیگ ۱ بهترین بازیکن و بهترین گلزن بودم.»

ستاره تیم پاریسی افزود:«مهم نیست با چه کسی بازی کنم، چه پیراهنی بپوشم و یا کجا باشم. می‌خواهم لیگ قهرمانان را ببرم و از اینکه فقط به عنوان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حاضر باشم بیزارم. ما هرکاری می‌توانستیم برای بردن لیگ قهرمانان انجام دادیم و نشد که بشود! این سوال را از آن‌هایی بپرسید که ترکیب تیم را تنظیم می‌کنند.»

در این شرایط، اکیپ در گزارشی نوشته است: ام‌باپه یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. او در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، می‌تواند در تابستان آتی تیم را مجانی ترک کند و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن چنین چیزی را نمی‌خواهد و به همین خاطر از او خواسته است تا قراردادش را تمدید کند.

به گزارش روزنامه اکیپ، ناصر الخلیفی چند روز پیش در سخنانی انتقادی و البته هشدارآمیز درباره‌ امباپه گفت: «به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم بهترین بازیکنمان، مجانی تیم را ترک کند. این غیر ممکن است. ام‌باپه اعلام کرده است دوست دارد بماند و این چیزی است که ما هم می‌خواهیم. البته او برای ماندن باید قراردادش را تمدید کند. ام‌باپه پیش از این گفت به صورت مجانی تیم را ترک نمی‌کند. اگر او نظرش را تغییر داده است، مشکل من نیست.»

با توجه به شرایطی که ام‌باپه دارد احتمال جدایی او در تابستان زیاد است و از رئال مادرید به عنوان مشتری و تیم مورد علاقه این بازیکن سخن به میان می‌آید.

کدخبر: 907281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟