اولین واکنش بیرانوند به جنجال اخیر و مذاکره با استقلال/ درکم کنید! + عکس

به گزارش رکنا، به نظر می رسد بیرانوند با متنی که دقایقی پیش در اینستاگرام منتشر کرد، برای جدایی قطعی از پرسپولیس ابراز تمایل کرده است.

بیرو که چند روز جنجالی و پرماجرا را پشت سر گذاشته و حسابی هواداران پرسپولیس را از خود دلخور کرده، در پستی نارضایتی خود از باشگاه و در راس آن  رضا درویش  را علنی کرد. گرچه نمی توان از پیام او به روشنی دریافت که چه تصمیمی خواهد گرفت!

گلر ملی‌پوش پرسپولیس که در چند روز گذشته به تیتر اصلی رسانه‌های ورزشی و حتی غیرورزشی تبدیل شده و خبرهای ضد و نقیض درباره قانونی بودن یا نبودن فسخ قرارداد، پایان همکاری‌اش با پرسپولیس و در ادامه مذاکره با استقلال وجود دارد، امشب سکوت خود را شکست و با انتشار یک استوری به اتفاقات واکنش نشان داد.

او استوری خود را با کنایه نسبت به انتقال‌های چند روز اخیر فوتبال ایران و ارقامی که درباره آن به صورت رسمی و غیررسمی منتشر شده، آغاز کرد و نوشت: «امروز که پرده ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده همه می توانند ببیند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند در انتخاب هایم به مسائل مالی اهمیت داده ام یا نه.»

در هر حال ابهامات همچنان پابرجاست و در شرایطی که قرار است تمرینات پرسپولیس بالاخره و پس از چند بار تعویق از چهارشنبه (امروز) آغاز شود، چه سرنوشتی در انتظار علیرضا بیرانوند است...

بیرانوند

کدخبر: 906448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟