بازیکنی که قلبا پرسپولیسی است به استقلال پیوست/ مهرداد محمدی: نگران هیچ چیز نیستم! + فیلم
حجم ویدیو: 7.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

به گزارش رکنا به نقل از رسانه رسمی استقلال، مهرداد محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر آقای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، قرارداد دو ساله‌ خود را با باشگاه امضا کرد.

از هفته گذشته مذاکرات فشرده‌ای با این بازیکن صورت گرفت و در نهایت زمینه این انتقال مهیا شد تا او در فصل جدید پیراهن تیم محبوب و پرطرفدار استقلال را به تن کند.

مهرداد محمدی که سابقه بازی و گلزنی با پیراهن تیم‌ملی ایران را دارد، در تیم‌های راه‌آهن، سپاهان، آوس پرتغال، العربی و السیلیه قطر بازی کرده است.

مهرداد محمدی در حاشیه عقد قرارداد دو ساله با استقلال ، در جمع خبرنگاران صحبت کرد. محمدی که سال ها پیش اعلام کرده بود قلبا پرسپولیسی است، در پاسخ به این سئوال که آیا الان نگران حضور در استقلال با توجه به علاقه اش به پرسپولیس نیست؟ تاکید کرد: نگران هیچ چیز نیستم، تمام هدف شاد کردن دل هواداران استقلال است. به خودم اعتماد دارم و تلاش می‌کنم تا بتوانم در استقلال موفق باشم.

مهاجم و وینگر تیم استقلال در پاسخ به این سوال که شما جایگزین احتمالی مهدی قایدی خواهید بود و اینکه آیا می‌توانید موفق باشید؟ گفت: قایدی و محبی دو بازیکن بزرگ استقلال هستند و عملکرد خوبی داشتند. نمی دانم جای چه کسی آمده‌ام اما برای هر تیمی بازی کرده‌ام تمام توان خود را به کار بسته‌ام، انگیزه‌های زیادی دارم که به تیم ملی دعوت شوم. به استقلال آمده‌ام تا دیده شوم. اگر دعوت شدم که با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهم بود اگر هم نشدم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

کدخبر: 905296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟