اوضاع مبهم قهرمان فصل گذشته / دلیل تعویق چند باره شروع تمرینات پرسپولیس!

به گزارش رکنا، قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران هنوز برای لیگ برتر بیست و سوم استارت نزده و این در حالی است که شروع تمرینات برای بار چندم به تعویق افتاد.

پرسپولیس که صاحب دوگانه شد، روزهای نسبتا آرامی را در فصل نقل و انتقالات پشت سر می گذارد و از سویی شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی چند بازیکن از جمله بیرانوند ، باعث نگرانی هواداران شده است.

در این بین تعدادی از تیم ها دوران آماده سازی پیش فصل را شروع کرده اند و در شرایطی که با اعلام یحیی گل محمدی قرار بود تمرینات پرسپولیس از پنجم تیرماه استارت بخورد، این موضوع اتفاق نیفتاد و در ادامه به دو تاریخ هفتم و دهم تیرماه موکول شد اما به دلیل مشکلاتی که مدیریت تیم پشت سر می‌گذارد، بازهم خبری از شروع تمرینات سرخپوشان نیست. در آخرین تاریخ اعلام شده قرار است تمرینات پرسپولیس از روز دوازدهم تیرماه استارت بخورد.

بازیکنان پرسپولیس منتظر پرداخت مطالبات خود از فصل گذشته هستند و این در حالی است که هنوز برنامه اردوی خارجی تیم نیز هماهنگ نشده و یحیی گل محمدی در انتظار به نتیجه رسیدن نقل و انتقالات و تمدید بازیکنان تیمش است تا تمرینات را به صورت جدی استارت بزند.

با این حال هیچ اتفاقی تا این لحظه از سمت مدیریت به خوبی پیش نرفته و نه بازیکنی تمدید کرده و نه مطالباتی پرداخت شده و نه برنامه اردویی هماهنگ شده تا روند آماده سازی پرسپولیس همچنان با مشکل بزرگی مواجه شود.

کدخبر: 905185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟