شروط گل محمدی اجرا می شود؟ / رونمایی از آخرین گزینه‌های نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، یحیی گل محمدی خواهان جذب سه بازیکن شده است اگر شرایط برای جذب این بازیکنان کلیدی مهیا شود، چهار بازیکن جدید در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به جمع شاگردان گل محمدی اضافه خواهند شد.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس مذاکرات رسمی با سه باشگاه انجام داده که تا کنون پاسخ مثبتی دریافت نکرده است. سه بازیکن در پست‌های دروازبان و هافبک و مهاجم مدنظر کادرفنی سرخپوشان است. در صورتی که نتواند با گزینه‌های داخلی توافق کند به نظر می رسد  سراغ جذب بازیکن خارجی یا آسیایی برود.

البته در این میان گفته می شود احسان مرادیان گلر فولاد خوزستان نیز یکی از گزینه های مد نظر یحیی گل محمدی است، تاکنون توافقی برای عقد قرارداد با این گلر صورت نگرفته؛ منتهی به نظر می رسد در روزهای آتی مذاکرات میان درویش و گرشاسبی( مدیران دو تیم) جدی‌تر صورت می گیرد.

*قضیه انتقال رامین رضاییان

 رامین رضاییان مدافع الدحیل قطر  یکی از بازیکنانی است که تاکنون موفق به جدایی از تیم قطری نشده است. در صورت دریافت رضایتنامه با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره خواهد شد. هر چند این بازیکن از حوزه خلیج فارس و یکی از تیم‌های صنعتی لیگ برتری پیشنهاد خوبی دارد.

*آخرین وضعیت دریافتی‌های پرسپولیس

همچنین با اعلام رضا درویش قرار است تا فردا حدود هشت الی 10 درصد دیگر قرارداد بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شود و دریافتی سرخ‌پوشان به حدود 35 تا 40 درصد برسد.

*زمین تمرین مناسب

در رابطه با زمین تمرینی هم پرسپولیسی‌ها طی روزهای گذشته نامه‌نگاری‌هایی را نیز برای اجاره زمین نفت تهرانسر انجام داده‌اند و امیدوار هستند بتواند به زودی با اجاره این زمین یکی دیگر از دغدغه‌های کادرفنی سرخپوشان را هم برطرف کند.

کدخبر: 768088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟